Bilen stulen

wonderwizard

Tjuvjägare
Gick med
29 Oct 2003
Hoj
R1 2016
såja, inte nog med att man klotar hojen, men nu ska någon jävlas med att sno min biljävel också...

okey att den va lite risig, men den var MIN & BETALD.

om någon ser den, kontakta mig omgående.

Ford Scorpio 2.0 -92 Sedan
Grå / Grön metallic
PEK - 011

Ring 0707-817993

// Henrik

Typ e det inte andra gången nu ?!?
törs man fråga var den stod parkerad så man vet vart man bör undvika ställa sin egen bil :rolleyes:

Skutte skrev:
törs man fråga var den stod parkerad så man vet vart man bör undvika ställa sin egen bil :rolleyes:

Gissar på ghettot...
Hade fan 7 bilinbrott där på 10 Dagar...sen flyttade vi..

Skutte skrev:

jo, det e andra gången på 2 år....

Thundrace har rätt... men vetefan om inte adolfsberg, där jag bodde innan e värre än dalhem nu.. där hade jag fan 1 inbrott i månaden...

Dom har faktiskt förbättrat här uppe i Dalhems ghettot. Med stora strålkastare på parkeringen + patrulerande vaktbolag

Hm... Som du inte har nog med beskymmer redan :(

hoppas den hittas iaf.. Hellre skrotad än förstörd.. Då får du juh ut lite iaf...
Om du nu har halv/hel vill säga..

:(

spirre skrev:
Hm... Som du inte har nog med beskymmer redan :(

hoppas den hittas iaf.. Hellre skrotad än förstörd.. Då får du juh ut lite iaf...
Om du nu har halv/hel vill säga..

:(

tell me about it :mad:

jo, jag har halvförsäkrat, MEN 2500:- i självrisk...
som om jag inte hade lagt tillräckligt med kulor...

det e så jävla typiskt :huvet

YappE skrev:
Dom har faktiskt förbättrat här uppe i Dalhems ghettot. Med stora strålkastare på parkeringen + patrulerande vaktbolag

Känns som att jag tillbringat 3-5 månader där...men blev släppt "on good behaviour"... :)

YappE skrev:

:rofl
"förbättrat" :rofl
Jag bodde där när det var nybyggt och vi hade vår bil där i 10 år utan att ha ett enda inbrott. kommer ihåg när grannen hade inbrott i sin Saab.
Jävla ståhej, "fy fan, dj*vla drottninghögs-barn som kommer här och förstör..." :hihi :rofl

Kan ju bara säga att det var betydligt finare där förr... :(
Flyttade därifrån för 15 år sedan så nu har jag noll koll, men inte låter det lika fint om man får inbrott i bilen var 3dje månad eller bilen stulen lite då oh då :(

wonderwizard skrev:
tell me about it :mad:

jo, jag har halvförsäkrat, MEN 2500:- i självrisk...
som om jag inte hade lagt tillräckligt med kulor...

det e så jävla typiskt :huvet
Först listpris, sen RayBan i handskfucket, Callaway i trunken som försvann o glöm inte Barbaran för 995:- i baksätet... den var ju i o för sig 1 år, så minus 20% på den :rofl
Du måste juh förhandla - då går du + :tummenupp :tomten
(Alltid lika trist med dessa pundare som har svårt att skilja mitt från mitt :kocko )

wonderwizard skrev:
jo, det e andra gången på 2 år....

Thundrace har rätt... men vetefan om inte adolfsberg, där jag bodde innan e värre än dalhem nu.. där hade jag fan 1 inbrott i månaden...

Vilka ghetton. Visserligen visste jag där fanns mycket pack men inte att det stals så mycket, Känns i.a.f som man vet var man inte skall fixa lägenhet nu. Blir la personsökare kopplad till hojlarmet och en kofot bredvid sängen :)

*/ ?>
Nyheter
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

Back