Bilen Stulen!!!!

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Jävla f*itjävlapundarhelvete som snott min bil.

Utanför Liseberg. Södra parkeringen, någon gång mellan 14-18. Syrrornas bilar stod bredvid, likaså en annan Volkswagen Transporter. Men inte fan var tjuvpatrasket smart, nej, de snodde den mest iögonfallande biljäveln på hela parkeringen.

Så, ser ni fucktrucken någonstans i stan, ring polisen eller mig (0704-380546). Hittelön utlovas!!!!!

Registreringsnumret är FJC255.

DÖD ÅT TJUVHELVETEN!

Bild på skönheten finns nedan.
namnls.jpg

Last edited:
Jeffla skitelände :(

Ser jag den bilen så ska chyyvarna veta att dom sitter i phel jeffla trukC asså.

Fy fan!

lovar att hålla koll den är ju lätt att känna igen iaf :)

Har snurrat runt 'hela' stan nu med hojen. Har inte sett någon skymt av min älskling.

Jag är så innihelvete jävla förbannad så hade jag sett aset som snott den, då hade han fått så jävla mycket spö att han inte hade kunnat säga folkabuss! :4skrika :mad:

Nu förstår jag hur alla känner sig som blir av med sina saker. :( :gråta

hållundan skrev:
2319788 Har snurrat runt 'hela' stan nu med hojen. Har inte sett någon skymt av min älskling.

Jag är så innihelvete jävla förbannad så hade jag sett aset som snott den, då hade han fått så jävla mycket spö att han inte hade kunnat säga folkabuss! :4skrika :mad:

Nu förstår jag hur alla känner sig som blir av med sina saker. :( :gråta

:pannkyss :krama

Ska hålla utkik efter de asen :kulspruta :tomten

hehe!! inte trodde jag fukktrukken var så eftertraktad :D

Skall hålla koll.

........inte några polare som luras lite dårå....

Måste vara ett beställningsjobb! :mattias

En sån unik fukk-trukk är ju värd hur mycket som helst!

Säkert nån bilfantast som sitter och njuter av det senaste tillskottet i samlingen av rariteter.

Mark skrev:
2320998 Jag har en teori om vilka chyyvarna är...

länk
Mäjby!

Jag drar alla tjyvjävlar över en kam från och med nu. Jag hatar dom. Allesammans.

Jag har inte hört något från der Polizei än. Tummarna hålls.

Det lutar dock åt att om bilen är i hyfsat skick om/när den kommer tillbaka säljs den. Är den förjvävla risig blir det skroten. :gråta

Ska hålla ögonen öppna. Men vad gör man om man ser den? Går fram till de och frågar om de snott den och :fatta! ? :)

Ska jag vara ärlig så skulle polisen säkert inte kunna bry sig mindre..
Vad är Göteborgspolisens nr så man slipper ringa genom 112? Någon som har koll?

Rash skrev:
2321089 Ska hålla ögonen öppna. Men vad gör man om man ser den? Går fram till de och frågar om de snott den och :fatta! ? :)

Ska jag vara ärlig så skulle polisen säkert inte kunna bry sig mindre..
Vad är Göteborgspolisens nr så man slipper ringa genom 112? Någon som har koll?
Slå skiten ur patrasket som har bilen, alternativt ring mig, så fixar jag det med polisen. Eller skicka ett sms om ni inte vågar ringa! ;)

Annars är Göteborgspolisens nummer; 031-739 23 00.

hållundan skrev:
2321091 Slå skiten ur patrasket som har bilen, alternativt ring mig, så fixar jag det med polisen. Eller skicka ett sms om ni inte vågar ringa! ;)

Annars är Göteborgspolisens nummer; 031-739 23 00.

Slå, då åker jag ju dit själv;)
Bästa man kan göra är nog kanske att åka efter på avstånd och se vart de håller hus. Och sedan bara tipsa polisen..

Åhh, jag ska leka Magnum under min semester :banana ;);)

Rash skrev:
2321112Bästa man kan göra är nog kanske att åka efter på avstånd och se vart de håller hus. Och sedan bara tipsa polisen..

Åhh, jag ska leka Magnum under min semester :banana ;);)
:tummenupp :Bugar

Har börjat fundera om biljäveln står in der nähe von "Meros Camping" eller vid skolor eller motsvarande?!

Kolla utanför TNE (westsamhuset)på partihandelsgatan..massa stulna bilar o annat skit utanför..dessutom gott om pundare o uteliggare i området som inte bangar för en fukk trukk

Det kan inte varit ett vitryskt P18-lag som deltagit i Gothia cup som behövde ett transortmedel hem?

JonaZ skrev:
2321142 Kolla utanför TNE (westsamhuset)på partihandelsgatan..massa stulna bilar o annat skit utanför..dessutom gott om pundare o uteliggare i området som inte bangar för en fukk trukk
Där ska jag kolla....

Ortefon skrev:
2321167 Det kan inte varit ett vitryskt P18-lag som deltagit i Gothia cup som behövde ett transortmedel hem?
Den tanken har slagit mig också. De borde väl dock inte komma ur landet (allt för enkelt) iom att biljäveln är efterlyst och polisanmäld?!

Nyheter
Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2