Bildergalleri från Gelleråsen 2003-09-21

Woaaaa! :skrämd Jag fastnade ju på ett kort, o va hård o besynnerlig jag ser ut sen :eek: Hoppas inte folk får fel uppfattning om mig nu bara :brynad

/Han med Touringhojen

Jag håller på att kopiera över bilderna till min egen webbserver. Alltid kul att ha sparat bilder från aktiviteter man varit på. Carolas fotoalbum var dock designat så att man inte lätt kommer åt alla bilder på en gång (de fullstora). Inte kan man välja att spara bilden via webbläsaren heller, för det har de spärrat - man är tvungen att plocka från cachen...

hmm....mitt bildgalleri är en praktisk lösning när man inte har massa plats på webben att utnyttja mina hemsideplatser är ju microstora i bildsammanhang.
.... men Epson är ju snälla som lånar ut massa plats utan att vilja ha ngt för det, finns inte ens info om hur mkt som man får ha max (det är lite trögt att administrera men det funkar iaf)....vill ni ha några bilder i verkligt format....hör av er till mig!!

TomK: ledsen att Epson inte var så lätta att hämta bilder från, men du hittade iaf en WorkAround ;)

Bluegreengrey skrev:
hmm....mitt bildgalleri är en praktisk lösning när man inte har massa plats på webben att utnyttja mina hemsideplatser är ju microstora i bildsammanhang.
.... men Epson är ju snälla som lånar ut massa plats utan att vilja ha ngt för det, finns inte ens info om hur mkt som man får ha max (det är lite trögt att administrera men det funkar iaf)....vill ni ha några bilder i verkligt format....hör av er till mig!!

TomK: ledsen att Epson inte var så lätta att hämta bilder från, men du hittade iaf en WorkAround ;)

Stora bilder kan givetvis även beställas från mig, hojta bara till i ett PM med hänvisning till bilden, bilderna som ni är intresserad av.

/Simba

Vi hade ju många givande diskussioner mellan passen. Någon lyckades föreviga ett sådant tillfälle:

Bifogat

• koko.jpg
    koko.jpg
    110 KB · Visningar: 91
Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti