Bilder ??

Miniwipp

Ny medlem
Gick med
15 Sep 2006
Hoj
Fd GSXR 750Turbo
Hej vänner !!
Är nu i full gång med bygget och känner att jag vill dela med mej av mina alster om nu någon är intresserad MEN,,,
Hur i LV3 gör jag för att visa en bild här ???
Alla har ju så fina bilder att visa utom jag :-(
Fråga två,, Vad har ni använt för slang till trycksidan, dvs mellan förgasare och plenum, för skarvarna från turbon mm. Har funderat på kylarslang men inte ännu vågat, tycker att det är hutlösa priser på siliconslang.
Tack för ett suveränt forum, ni har givit mej många sömnlösa nätter av funderingar runt turbokonvertering :D
Mvh Magnus

När du skriver ett svar/inlägg finns det en knapp en bit ner på svarsformuläret som heter "hantera medskickade filer". Tryck på den och browsa fram det du vill ha med. Spara dina bilder i .jpg innan för att kunna ha dem så stora som möjligt. Du kan även med samma funktion ange en url, alltså länka till en hemsida om du har en sådan med bilder du vill visa.

Lycka till!

edit: Folk i allmänhet använder nog inte kylarslang av den enkla anledningen att sådan slang är för kylvatten och inte trycksatt luft. Gnid ihop lite stålars och köp siliconslang så blir du nog nöjd när det är klart...

Till rak slang använder jag slang avsedd för att förbinda bensinpåfyllning med bensintank. Svarta böjar köper man från MC-Xpress eller lokala lastbilsrepfirman.
Det är faktiskt inte så stor skillnad i pris mellan silikonslang och armerad gummislang. Den armerade gummislangen brukar vara specad till mellan 7 - 10 Bar, silikonslangen bara 2 - 6 Bar. Priskillnad? I princip inget alls om man köper från rätt ställe.

Tack till er båda, ska se om jag inte kan få iväg lite bilder på "projektet" efter arbetsdagens slut.

*/ ?>
Nyheter
KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Back