Bilder, Tjernobyl 25 år senare

Finns en riktigt bra rulle på tuben om en tjej som kör hoj där lite titt som tätt. Hon filmade en del därifrån...måste hitta den. Vill minnas att hon kör en Kawa 1200

Hittade hennes hemsida. Där är en del berättelser, foton samt video: nafilatova.com

Last edited:
Några burkar färg och en sopborste så är det ju som nytt.:näsblod

Dockan var ju lite sorglig förstås.

STALKER är jävligt najs lir, börjar dock få några år pa nacken. Man knallar runt i området tjernobyl och skjuter folk och samlar på grejer, miljöen är "exakt" som på riktigt.

men börja grina för att jag inte är intresserad av historia och förmodligen skolkade på just den lektionen där dom pratade om tjernobyl...

fan va ni har mens asså.

pawel, jag skulle gärna kolla men sitter på mobilt internet så jag skulle få vänta i ca 100år.

Har du hört talas om Adolf Hitler då?

men börja grina för att jag inte är intresserad av historia och förmodligen skolkade på just den lektionen där dom pratade om tjernobyl...

fan va ni har mens asså.

pawel, jag skulle gärna kolla men sitter på mobilt internet så jag skulle få vänta i ca 100år.

Ok, vi har grillat honom tillräckligt tror jag.

Back to topic!

Riktigt bra foton, skulle själv väldigt gärna vilja besöka ett så udda ställa. Speciellt på hoj. Det konstiga är nästan att människan inte kan leva där, men alla djur som var tvungna att stanna har anpassat sig till den helt sjuka radioaktiviteten.

Där ska vara björnar, hjort, vargar och allt möjligt som springer runt på gatorna.

fan va ni har mens asså.

Det är priset för att visa sin okundskap och frånvaro av allmänbildning, man blir hånad irl och på forum.

Så innan du ställde frågan här hade du kunnat ta en titt på wikipedia, det finns säkert någon rad om Tjernobyl där ;)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT