Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Teddy skrev:Anja var där med pappa och Teamchefen Never-Fast-Enough-Mattias. Anja hade fin GP-ish körstil med halva skinkan utanför, lite mer lut bara.
Goodstuff skrev:KTM SUperDUken framfördes säkert av HW. Han borde rejsa och inte bara fegisträna.

Åh jo, visst gör du det. Kolla in denna stilstudie. Du har samma stil som Rossi, du behöver bara luta lite mer. Jämför gärna med den äldre gentlemannen på CBR'en som både hänger och lutar mer. Din körstil är, pfja liksom, mer GP helt enkelt.anja skrev:fottoshoppat! sådär sitter väl ändå inte jag?
Teddy skrev:Just det, Syss var där också med sin CBR600. En sån stod jag och glodde på en gång i tiden när jag skulle köpa min första hoj. Intresseklubben antecknar. Och tur med vädret hade vi, lagom till stängningsdags kom en skur.

Goodstuff skrev:KTM SUperDUken framfördes säkert av HW. Han borde rejsa och inte bara fegisträna.
Victor skrev:Han som körde någon hög 55 eller om det kanske var en låg 56 var nog Plåta.
Varför köper han sig inte en riktig hoj undrar jag.
anja skrev:fottoshoppat! sådär sitter väl ändå inte jag?
Är Helge utsläppt?Teddy skrev:Anja var där med pappa och Teamchefen Never-Fast-Enough-Mattias. Anja hade fin GP-ish körstil med halva skinkan utanför, lite mer lut bara.
Slicks, moddad insprutning och slipon hade han väl i alla fall.håkan skrev:En standard KTM Superduke
Neutral skrev:Slicks, moddad insprutning och slipon hade han väl i alla fall.
Synd att han inte var med i B-racet i fjol, det hade nog kunnat gå riktigt bra.![]()
|
|
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?
KTM:s mellanklassraket får ... |
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich
Tysk precision möter äkta G... |
|
|
Vinn en batteriladdare från CTEK
I samarbete med CTEK har vi... |
|
|
Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Super Adventure och Teide ... |
|
Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!
Boka sommarens härligaste b... |
|
|
|
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!
Bolaget bakom den dagliga d... |
|
|
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia
Den svenska mc-mässan har v... |