bilder på Z750 vinterobjekt

tikki

STREETFIGHTERS STOCKHOLM
Gick med
16 Jun 2006
Hoj
VFR 800
GPR slipon, z1000 kåpa sadeln omklädd till röd, rött tankemblen, röd eloxerade skruvar. svart blank lackade ramkåpor, matt svart sidokåpor. Bellypan blank svart med röda fartränder, singelkuts, röda fälgstripes. rensad i baken

Bifogat

• Kawa1.JPG
    Kawa1.JPG
    18.9 KB · Visningar: 171
  • Kawa2.JPG
    Kawa2.JPG
    137.1 KB · Visningar: 223
  • Kawa5.JPG
    Kawa5.JPG
    49.8 KB · Visningar: 127
  • Kawa6.JPG
    Kawa6.JPG
    54.6 KB · Visningar: 136
Last edited:
Håller med om att den är lite för lång, men det är så jäkla gött ljud i den, så jag e nöjd ändå:)

eftersom jag lagt ner ca.18.000 sek. på alla grejer och lackning av kåpor i vinter och under våren. så skulle jag aldrig sälja den under 68.000 sek. Jag är så otroligt nöjd med hojen,och har inte tänkt att sälja den. Men så klart är priset det rätta:)

jäkligt snyggt! men en sak bara om du lagt ner mycket pengar på att göra om den till så mycket snyggare, varför inte byta ut dom fula orginal blinkersarna som sitter fram? hade blivit mycket snyggare + att det är inte säskilt dyrt. annars en mycket snygg hoj

Har hittat ett par grymma backspeglar från Rizoma, som skulle passa hojen. Någon som vet vem som säljer deras grejer i Sverige?

Den röda sadeln och de andra detaljerna blev jäkligt snyggt! Till och med skruvarna var snygga och sånt brukar jag inte gilla. Snygg hoj!

Inte ljuddämparen som är för lång.
Det är avgasröret.
En ljuddämpare kan få ta lite plats, men inte en meningslös djävla transportsträcka som bara sitter och väger.

Sedan är styret för högt och backspeglarna fula.
Tycker jag.

Back