Bilder gotland ring tisdag lelleveckan

Vem har redan köpt sig BMV S1000R?? Avis!!!!!!

Jävlar, ja.. Trodde inte de skulle levereras förrän sent 2009/tidigt 2010. Vet förvisso att det finns (åtminstone) en demohoj i Sverige, kanske är den. Hursomhaver, jävligt fin. Blir nästa säsongs hoj för mig. :yoparty

Jävlar, ja.. Trodde inte de skulle levereras förrän sent 2009/tidigt 2010. Vet förvisso att det finns (åtminstone) en demohoj i Sverige, kanske är den. Hursomhaver, jävligt fin. Blir nästa säsongs hoj för mig. :yoparty

Det trodde inte jag heller! Blev riktigt överraskad när jag såg bilden. Man har ju sett att jenkarna fått tag på ett par i något filmklipp, men att de redan gick att få i Sverige trodde jag inte. Det kan säkert vara demohojen du pratar om. Jag tycker den är skitball! Inte så mycket dyrare än sina japanska konkurrenter som man kunde tro heller!

Schyysta bilder men om man ska anmärka på nått så är det liite för kort slutartid.. hojarna ser ut att stå stilla när hjulen inte rör sig...

Last edited:
Det trodde inte jag heller! Blev riktigt överraskad när jag såg bilden. Man har ju sett att jenkarna fått tag på ett par i något filmklipp, men att de redan gick att få i Sverige trodde jag inte. Det kan säkert vara demohojen du pratar om. Jag tycker den är skitball! Inte så mycket dyrare än sina japanska konkurrenter som man kunde tro heller!

Det är en "demo" hoj. Den är riktigt nice.:tummenupp

Första gången som BMW byggt en snygg hoj.

Vem har redan köpt sig BMV S1000R?? Avis!!!!!!

Han som kör är skaparen av S1000RR bl.a., Ola Stenegärd. Det är väl rätt schysst att han får köra "sin egen" hoj och på Gotland varifrån han kommer. Coolt, den skulle vara skoj att se mer av på Gotland Ring i sommar!

Ja är ni på ringen kommer ni att få se den lite då och då... För han är en av våra instruktörer...:)

Han som kör är skaparen av S1000RR bl.a., Ola Stenegärd. Det är väl rätt schysst att han får köra "sin egen" hoj och på Gotland varifrån han kommer. Coolt, den skulle vara skoj att se mer av på Gotland Ring i sommar!

Silvertejpedition! :D:D :tummenupp
H6096292.jpg

Schyysta bilder men om man ska anmärka på nått så är det liite för kort slutartid.. hojarna ser ut att stå stilla när hjulen inte rör sig...

Nja eller så kör de helt enkelt inte tillräckligt fort!
Kika på de killarna med lite fart i så skall du se att det rör sig i ekrarna, sedan finns det ju relativt långasamma partier på GR där det inte går så fort. Kikade inte på vars de var tagna direkt men så e det ju.
Bra kort tyckte jag.

Enligt Ola är detta en av 35 förserie-hojar.
Alla dessa skall skrotas när gerilla marketing turnén är över senare i år!!:skrämd:tummenner

Angående slutartiderna så varierar jag dem för olika effekter, vinklar och brännvidder. Några bilder har för korta tider, framförallt i början men jag valde att spara dem ändå.

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!