Bilder från Veidec Festival 2006

pwillen

Medlem
Gick med
1 Mar 2005
Hoj
2-hjulig
Kanske kan vara nåt att suga på nu när det är vår i luften och inte långt kvar till första Test´n Tune för 2007.

Som supertöntig PaPPa till en 17-årig färsk fotograf tar man givetvis tillfället i akt att lägga ut en länk till ett arbete som Hannah gjorde på 2006 års Veidec Festival. Lite blandat men en hel del hojar (japp, inklusive SGB).

http://HarleyDrags.com/foto/HannahVeidec (ja, det är jag som har skulden till att bilderna nog är lite väl hårt pressade för Web-publicering).

Passar på att tacka Svenska Mästaren i Super Twin Top Gas, Ulf Ögge, som förestår Mattssons Foto i Lund och som inte bangar för att hjälpa både nya och erfarna dragracingfotografer på traven.

Mvh
PiPPi
http://HarleyDrags.com

Snygga bilder:tummenupp

Bild 99 måste vara ändrad i photoshop:va

Jag har då aldrig sett M.I.R åkt på bakhjulet:tungan :tungan

Snygga bilder:tummenupp

Bild 99 måste vara ändrad i photoshop:va

Jag har då aldrig sett M.I.R åkt på bakhjulet:tungan :tungan

Ja... där har du nog rätt..åka på bakhjulet??? njaa..snarare lite framhjulslyft,ser ut som en perfekt start av micke, handen kvar på kopplingshandtaget med framhjulet lite ovan mark när han kliver av linjen..faan man saknar den gamla katten ibland,om bara för ljudet:yoparty ,men det går ju ej att jämföra körupplevelsen med turbo..på sugmotorer går ju kolvarna upp&ner utan att egentligen göra någon egentlig nytta he.he... shyssta bilder iaf/wachen:)

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph