BILDER från STURUP 30:e Juli!

Paparazzi

Fotograf
Gick med
16 Jul 2006
Hoj
Quattro!
Ok, mina bilder är uppe nu.

Det är rätt många.. Det finns fler så om det är nån som undrar om dom finns på bild så kan det faktiskt hända att jag har det. Jag har varit tvungen att sortera.. nu orkar jag inte sortera mer.. utan slänger upp de 159 bilder blev kvar från över 700 ursprungliga.. Puh! Jag funderar på att byta hobby..

Det var en skön dag iallafall! Röd o fin i plytet blev man.

_DSC7494.jpg

Bilderna finns från i söndags finns här:
http://www.anders-foton.org/SRW060730/index.html

Bilder från tidigare tillfällen hittas här:
http://www.anders-foton.org/

Tack för fin körning på banan..!
Anders/Paparazzi

Snyggt jobbat Anders!

Ja jädrans, vad fina bilder! Vid en snabb jämförelse tycker jag det ser ut som att du kommer närmare inpå motivet - blir lite mer intimt på nåt sätt. Jämfört med tidigare serier alltså.

Kanonbilder!

tjusigt värre :tummenupp

Och självklart kul att fastna själv och dessutom ihögern som
jag brottades med hela eftermiddag så ser det ju faktiskt ut
som jag lyckas rätt bra ( om man får säga det själv):tungan

Bingo skrev:
2341443 Ja jädrans, vad fina bilder! Vid en snabb jämförelse tycker jag det ser ut som att du kommer närmare inpå motivet - blir lite mer intimt på nåt sätt. Jämfört med tidigare serier alltså.

Kanonbilder!

Tackar! Ja, träning ger färdighet.. Hade ni kört långsammare hade det varit myyycket lättare.. Kanske nåt att fundera på det till nästa gång.. Långsamt med mycket nedlägg. :D Kul med visad uppskattning!

Hmm..antingen så håller jag på att lägga av mig eller så börjar du bli mycket bättre! :D
Vet inte vilket men snyggt är det i alla fall! :tummenupp

JKay skrev:
2341654 Hmm..antingen så håller jag på att lägga av mig eller så börjar du bli mycket bättre! :D
Vet inte vilket men snyggt är det i alla fall! :tummenupp

NAaj naj naj.. jag har en bit kvar till dig o din Sensei KetogaNs nivå.. snart lägger jag också in beskäringsväxeln! Då jähähädrar!

Paparazzi skrev:
2341724 NAaj naj naj.. jag har en bit kvar till dig o din Sensei KetogaNs nivå.. snart lägger jag också in beskäringsväxeln! Då jähähädrar!

Det roliga är att jag inte beskurit bilderna från igår mer än panorama bilderna. ;)
OT: fan va din "västra hamnen" bild är kool Anders.

KetogaN skrev:
2341802 Det roliga är att jag inte beskurit bilderna från igår mer än panorama bilderna. ;)
OT: fan va din "västra hamnen" bild är kool Anders.

Oh tack.. det är nog en av årets bästa bilder för min del faktiskt. Var rätt trevligt o ta den. Var på väg hem från ett par polare kl 3 på natten och råkade ha kamera prylarna med mig. :3freak
Lite läbbigt ibland o springa runt med kameraprylar mitt i city..

Vidvinkelvyn är riktigt cool.. jag har funderat tidigare på att köpa Nikons rejäla vidvinkellins för 13 papp.. men motiverar lättare ett tele genom att bilderna faktiskt är lättare att sälja..

Du brukar inte beskära dina mc bilder nämnvärt?

Paparazzi skrev:
2342224 Oh tack.. det är nog en av årets bästa bilder för min del faktiskt. Var rätt trevligt o ta den. Var på väg hem från ett par polare kl 3 på natten och råkade ha kamera prylarna med mig. :3freak
Lite läbbigt ibland o springa runt med kameraprylar mitt i city..

Vidvinkelvyn är riktigt cool.. jag har funderat tidigare på att köpa Nikons rejäla vidvinkellins för 13 papp.. men motiverar lättare ett tele genom att bilderna faktiskt är lättare att sälja..

Du brukar inte beskära dina mc bilder nämnvärt?

Ja, det är inte jättekul att gå i malmö på natten, inte ens utan kameraprylar.. ;)

Ang beskärning. Jag har gjort förr, och gör fortfarande, men långt ifrån alla bilder.
Det är enstaka fall.

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...