Bilder från roadracing i Anderstorp 24-27 April

KennethN

N-TRADE RACING
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
BMW S1000RR -2015
Precis som vanligt finns det massor av bilder att titta på från våra racinghelger om ni hittar till vårt bildgalleri på N-TRADE RACING webben. www.n-trade.se/racing
Denna gång nästan 400 bilder från Anderstorp Tors-Sön 24-27 April.

Vi vill också passa på att tacka Per, Anders, Ove m.fl som assisterat med fotograferingen och hjälpt oss att fylla vårt album med trevliga bilder :Bugar

Mycket nöje önskar vi er :tummenupp

Några favoriter. Vi kallar dem följande..
Torbson i stilstudie.
Ola skaffar sig en RR-bränna i solen
Löpträning i lecabadet

Som sagt.. ni hittar resten i bildgalleriet.

Bifogat

• 21C_0080.jpg
    21C_0080.jpg
    110.3 KB · Visningar: 102
  • 21C_0111.jpg
    21C_0111.jpg
    106.6 KB · Visningar: 83
  • 21C_0159.jpg
    21C_0159.jpg
    87.1 KB · Visningar: 125
A-torp

Ja vad säger man grabbar, sicket j-vla oflyt. Jag vet hur det käns att fälla sin teamkompis, lyckades göra det på Knudan 2006. Mycket fina bilder som vanligt. Hoppas ni inte körde sönder alltför mycket så vi ses på Sviestad.
Ha de gott grabbar. //Ove

många fina bilder... synd att man inte fastnade på någon bara...
Vi brukar försöka fota många klasser och många förare men tid finns inte alltid då vi i teamet fotograferar själva. Vi brukar också försöka be andra om hjälp med fotograferingen om de har tid för att få med så mycket och så många som möjligt. Vi hoppas dock att du kommer med på någon bild från nästa tillställning i Linköping :tummenupp

Ja vad säger man grabbar, sicket j-vla oflyt. Jag vet hur det käns att fälla sin teamkompis, lyckades göra det på Knudan 2006. Mycket fina bilder som vanligt. Hoppas ni inte körde sönder alltför mycket så vi ses på Sviestad.
Ha de gott grabbar. //Ove
Tjena Ove. Dig fick vi med på flera bilder i alla fall :tummenupp Ja va säger man... Det är racing.... allt kan hända. Vi håller som bäst på att fixa kåpor och håller motivlackar Linda på www.flickan.com sysselsatt på heltid. Det blir dyra presenter till hennes födelsedag kan jag tänka :pannkyss Vi siktar givetvis på att vara med igen till Linköping. Ny tävling nya möjligheter :) Bara att "smacka poouuu" :yoparty

Last edited:
Vi brukar försöka fota många klasser och många förare men tid finns inte alltid då vi i teamet fotograferar själva. Vi brukar också försöka be andra om hjälp med fotograferingen om de har tid för att få med så mycket och så många som möjligt. Vi hoppas dock att du kommer med på någon bild från nästa tillställning i Linköping :tummenupp

Tjena Ove. Dig fick vi med på flera bilder i alla fall :tummenupp Ja va säger man... Det är racing.... allt kan hända. Vi håller som bäst på att fixa kåpor och håller motivlackar Linda på www.flickan.com sysselsatt på heltid. Det blir dyra presenter till hennes födelsedag kan jag tänka :pannkyss Vi siktar givetvis på att vara med igen till Linköping. Ny tävling nya möjligheter :) Bara att "smacka poouuu" :yoparty

okej, jo förstår det.. det låter bra det!
Ser jag er i teamet kan jag ju säga vem jag är o att jag vill bli fotad hehe:D

mvh//PB

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP