Jag har just varit till Motorcykler i Bella i Köpenhamn.
Ja, vad skal jag säga? Inte mycket nytt. Dom stora fyra var där (Yamaha, Suzuki, Kawasaki och Honda), och den nya GSX-R1000 och ZX-6R också.
Självklart också Ducati m. fl., men detta året är tydligen ett opdateringsår, dvs. nya färger och sånt, men mestendels samma som 2004.
Den ballaste hojen var klart Benelli TNT, denna är ganska cool! Den är inte så cool på bilder som real life, men detta kommer att ge ha-begär!
BMW hade också den nye K1200S – en sporthoj är det inte, men en ganska bra sportstourer tror jag. Utan tvek ganska snabb, och om man vill ha en sportstourer tittar man inte på en R1 oavsett, så det finns ett marknad för denna.
Här kommer bilderna!
Första är Kawasaki, som hade den nya ZX-6R med 120 kusar.
Jag tycker den är ganska lik den gamla, bortset från ram-air insugningen.
Den blå färg är ny (tror jag), och den är bra! Bättre än Kawasaki-grön
Så var det Suzuki GSX-R1000 K5, med ful dämper och fula blinkers.
Jag tyckar den gamla K4 var ful, och det är den nya K5 också, IMHO:
Ja, vad skal jag säga? Inte mycket nytt. Dom stora fyra var där (Yamaha, Suzuki, Kawasaki och Honda), och den nya GSX-R1000 och ZX-6R också.
Självklart också Ducati m. fl., men detta året är tydligen ett opdateringsår, dvs. nya färger och sånt, men mestendels samma som 2004.
Den ballaste hojen var klart Benelli TNT, denna är ganska cool! Den är inte så cool på bilder som real life, men detta kommer att ge ha-begär!
BMW hade också den nye K1200S – en sporthoj är det inte, men en ganska bra sportstourer tror jag. Utan tvek ganska snabb, och om man vill ha en sportstourer tittar man inte på en R1 oavsett, så det finns ett marknad för denna.
Här kommer bilderna!
Första är Kawasaki, som hade den nya ZX-6R med 120 kusar.
Jag tycker den är ganska lik den gamla, bortset från ram-air insugningen.
Den blå färg är ny (tror jag), och den är bra! Bättre än Kawasaki-grön

Så var det Suzuki GSX-R1000 K5, med ful dämper och fula blinkers.
Jag tyckar den gamla K4 var ful, och det är den nya K5 också, IMHO:

Last edited: