Bilder från LMS B-race 15/10

EazyLiving

Gammal avdankad Superbike chaufför +12kg
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Ducati 749s -03 & KTM 250SX-F -06
Nu har tummen lossnat, bredbandsbolaget haft sina 8 veckor för att flytta ADSL'et och ytterliggare 3 veckor för att få det att fungera, så nu ligger det lite bilder från er tappra som hade vinterdäck till hojarna!! ;o))

http://www.motoveloce.com/foto/b-race_sviestad_2005/

/Micke

Bifogat

• IMG_6867.jpg
    IMG_6867.jpg
    27 KB · Visningar: 95
  • IMG_6895.jpg
    IMG_6895.jpg
    32.3 KB · Visningar: 104
  • IMG_8096.jpg
    IMG_8096.jpg
    30.4 KB · Visningar: 158
EazyLiving skrev:
Nu har tummen lossnat, bredbandsbolaget haft sina 8 veckor för att flytta ADSL'et och ytterliggare 3 veckor för att få det att fungera, så nu ligger det lite bilder från er tappra som hade vinterdäck till hojarna!! ;o))

http://www.motoveloce.com/foto/b-race_sviestad_2005/

/Micke
Toppen bilder jag kan bara säga att dom blev mycket uppskattade
av mina sponsorer :tummenupp

Fan, ingen bild från pallen i liten söt debufjant från dig heller ser jag... :gråta

EazyLiving skrev:
Kan man hoppas på att övriga bilder du tog under hösten dyker upp också? :)

NAckdelen för en gamma gubbe som mig, är att jag hinner inte från esset till prisutdelning och ut på banan igen mellan racen.

Kör i sista klassen för dagen så kommer du med. Se bara på Håkan vilken duktig kille han är på att välja klass!! ;o))

/Micke

Torkel skrev:
Fan, ingen bild från pallen i liten söt debufjant från dig heller ser jag... :gråta

De som ligger uppe är nog de som kommer upp. Möjligt att jag kanske får upp något mer då jag har ett fåtal bilder ligger som jag inte rensat ut ännu. Att bara ta kameran med sig och fota 10-20min mellan passen ger tyvärr sällan någon större mängd bilder.

/Micke

Neutral skrev:
Kan man hoppas på att övriga bilder du tog under hösten dyker upp också? :)

Kanon bilder :tummenupp Jag blev sååååå glad när jag såg att min gamla (bilden) hoj fortfarande lever..

Bifogat

• min gamla.jpg
    min gamla.jpg
    27 KB · Visningar: 104
Kanonbilder Micke! :tummenupp

Kul att se alla kändisar som fastnat (Pelle, Håkan, Peppe, Kobbe, Ecce m.fl)

Måste bara instämma i övrigas lovord! Fick hem bilderna på mig idag och jag blev imponerad! Tack Micke för grymma bilder! :tummenupp

MostWanted skrev:
Tycker Håkan ser aningen ansträngd ut när han burnar... Eller han kanske ser ut sådär.

hmmm.. nja.. det är jobbit att hålla emot så många hk vettu, prova själv nån gång vetja... eller visst ja.. moppe var det du hade :hihi

//håkan

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...