Bilder från idag?

Miss_A

Ny medlem
Gick med
22 Aug 2006
Hoj
Z750 + Suzuki DRZ 400E
Såg minst 2 fotografer med värstingobjektiv i bed and breakfast kurvan samt fotokurvan, så vart är bilderna? :tungan

Bengt: Kan du maila 5875, 5755 och 5757 är du jättegullig!

Josefina: Den är för snygg och ovanlig för att fastna på bild :)

Vilken tid var detta? Gled förbi runt 4-5 snåret i hopp om att hamna på bild. Totaldött överallt :(

08an: den där önskar jag i högupplöst till min mail! Såg inte att det var du!

Men va .... oxå. Jag körde både i lördags och söndags men fastnade inte en enda gång. Man är ju nybörjare när det gäller att köra, måste ha kört extremt långsamt. Alla bilder som skulle varit på mig är istället buskar och träd:) Men var det inte fler fotografer där som nämndes tidigare? Det är väl bara en av dom som lagt ut bilder? Finns det andra sajter förutom denna som bilderna läggs upp?
Vi höres och synes där ute. Kanske blir en sväng idag oxå med tanke på vädret.

Pippi: fan också, jag förstod nästan det. :(

Du kanske lyckas lura någon av dessa rookie fotografer till att få någon bild, men annars tror jag de blir svårt iår... Du får byta till en svart cbr eller nått så du mera smälter in och ser ut som alla andra :) *skojjar naturligtvis*

Det var nog mig som du såg, det kommer upp bilder under eftermiddagen/Kvällen, skall bara vänta klart på DHL som inte kan leverera till rätt mottagare först. :huvet

Jag var ute en kort stund mellan 12-13 ungefär. PM:a vid intresse, jag kommer inte publicera några bilder. (håller inte samma kvalitutta som övriga proffs)

Bengt. idag måste man ha hamnat på bild. Försökte göra allt rätt. Tuta i god tid, varken för fort eller för långsamt och dessutom så såg jag till att ha gott om utrymme till framför och bakomvarande fordon :D

Nyheter
Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Back