GSXR1100R
The older i get the faster i was
Mc Fillingar #6 körde bra och höll sig hjulen, det gjorde dock inte Backlund som numera heter Bak-Lund, en highsider och sukkan blev sned, han får tröst av Ullis.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
).Max skrev:Jag tog också lite foton: http://www.maxolsson.net/blandat/050424/
Max skrev:Jag tog också lite foton: http://www.maxolsson.net/blandat/050424/
Det lär väl vara Micke Nilsson. Veidecgrön Suzuki.EasyRider skrev:Nr 7 i Stocksport 600 var sjukt snabb. Jag undrar vad det var för en kille och hoj?![]()
Kaxigt som attan att köra omkring med olackade kraschkåpor och vara så snabb.![]()
EasyRider skrev:Yepp, de var fina. Du måste ha en fet kamera.............., och vara en duktig fotograf såklart.
[Parentes]
Nr 7 i Stocksport 600 var sjukt snabb. Jag undrar vad det var för en kille och hoj?![]()
Kaxigt som attan att köra omkring med olackade kraschkåpor och vara så snabb.![]()
Ni som kör, vad har ni slutet av rakan innan inbromsningen ungefär?
235 km/h? Det är kanske inte lätt att svara på eftersom ni inte har
hastighetsmätare på hojarna, men det hade varit kul att veta. [Parentes]
RookieSM skrev:Det lär väl vara Micke Nilsson. Veidecgrön Suzuki.
Vart kan man hitta resultaten från Knutstorp?
maxximus skrev:Här e resultaten:
http://www.mylaps.com/results/showevent.jsp?id=67520
1:01.281 som best lap för Crazy Mike på en nästan standard gixxer600??
Funk thats fast!!!!Han kommer bli svårslagen i år, när Cralle o Lindström inte e med!!

Borsiin JR skrev:Snygga bilder....
En sak fick mig dock funderande....Per gustavsson slog ju sönder sin kawa totalt på fredagsträningen och här ligger en liknande kawa i gräset vid hårnålen. Lyckades herr gustavsson först köra och skrota på fredagen för att sedan kasta reservcykeln på racet?
Borsiin JR skrev:Snygga bilder....
En sak fick mig dock funderande....Per gustavsson slog ju sönder sin kawa totalt på fredagsträningen och här ligger en liknande kawa i gräset vid hårnålen. Lyckades herr gustavsson först köra och skrota på fredagen för att sedan kasta reservcykeln på racet?
Pålle skrev:Japp, det är en lätt match för G:son... Hur han lyckades vurpa 20m innan hårnålen, på en raksträcka är märkligt, men förmodligen berodde det på hans ständiga snea wheelies över krönet.
/Joakim
|
|
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia
Den svenska mc-mässan har v... |
|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |
|
|
Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!
Bikes monter full till bred... |
|
|
Nya Indian Chief Vintage
I kölvattnet av att ha spar... |
|
|
MotoGP 2026: kalender och förare
MotoGP-kalendern och förarn... |
|
|
Benavides till dramatisk Dakar-seger
Luciano Benavides, som gick... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!
Alldeles nyss fick vi klart... |
|
|
Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!
Michelin breddar sitt adven... |
|
|
Svensk auktion med tävlingshojar
Det svenska företaget Antiq... |
|
Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter
Efter att Cruiser-programme... |