Bilder från Bulten 2007-09-01

Hoztic

Alltid på väg mot nya mål
Gick med
31 Jan 2005
Hoj
K1300S
Tja!

Jag var ute en stund på Bulten idag och fotade. 187 bilder blev ca 130 efter en grovrensning. Allt från gixxer 1000 till okänd-tvåhjuling-äldre-än-den-gråhåriga-förarn :hihi

Alla bilder ligger i ett galleri på www.hoztic.se :tummenupp
Se å njut(:va) :)

Förutom några klubblös-killar som var ute å tränade knäskrap å ville bli fotade så åkte det förbi en gammal Ferarri. Han vänder, stannar och frågar om jag inte kan fota honom om han kommer förbi en sväng till. Visst, inga problem! Så jag fick hans visitkort för att kunna maila bilderna. Sen kommer han som ett jävla skott, hojåkarna krypkörde i jämförelse :hihi Jag hade nog kunnat ta bättre bilder om han inte hade lekt Schumacher :7peta Men skoj var det iaf :) Mullrade fint! :tummenupp

Last edited:
But I is wanted to see the Ferrari! :mad: Not only poser wannabes is trying to get knee desperately on ground! :mad:

But I is wanted to see the Ferrari! :mad: Not only poser wannabes is trying to get knee desperately on ground! :mad:
Tjöta! :mad:
Men för att visa min ödmjuka och empatiska sida så: http://www.hoztic.se/bilder/Ferarri/Ferarri.jpg :D

Såg dig på långt håll o trodde du var en civilare som sköt laser eller något. Kröp som en snigel förbi.

EDIT: Går det att få denna i lite större format? http://www.hoztic.se/bilder/Gallerythree/IMG_2168.jpg.html
Hehe, du va inte ensam! :) Det slog mig mitt i där nånstans att helt svartklädd med vita fält på tröjan (Rapidotröja) nog kan se ut lite som en snutuniform om man kollar fort :D

Japp, skicka ett PM så kan jag skicka över den :)

Last edited:
Japp, dom där gamla gubbarna vann faktiskt coolhetstävlingen den dan! :Bugar

Det var tydligen nån kärring som la ut grenar på vägen för att hojåkarna skulle köra långsammare :dummer Så några stannade å tog bort dom. Jag såg inte vad som hände där jag stod, men fick det berättat efteråt.

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti