Bilder/film på vurpan 13/5 ERF

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Får inget svar i de andra bild trådarna, men nu kanske nån som sitter inne med bilder/film ser detta :)

Om det är någon som har bilder eller film på mig när jag vurpar på Anderstorp den 13/5 så är jag oerhört tacksam om ja kunde få se dessa. :bow: :)

Vilka morbida tankar driver dej till att vara så intresserad av bilder på eländet? Du blir garanterat långsammare av att se dej själv genomgå hela Susanne Lanefelts gympingprogram på 2 sekunder utan att värma upp innan:D

Vilka morbida tankar driver dej till att vara så intresserad av bilder på eländet? Du blir garanterat långsammare av att se dej själv genomgå hela Susanne Lanefelts gympingprogram på 2 sekunder utan att värma upp innan:D

Var det hon som sa ååå kniiiiip kniiiiip :) ?

jag har hur du ser ut på sjukbädden :D :D

Bifogat

• bunker och fest maj 2007 013.JPG
    bunker och fest maj 2007 013.JPG
    68.3 KB · Visningar: 220
Se inga bilder på eländet om du har ambitionen att fortsätta med RR...
Jag blev erbjuden att få en kopia på en film efter en brutalvurpa jag gjorde på Midland för ett par år sedan. Nekade konsekvent, ville inte sänka självförtroendet mer. Och med mottot: "Det man inte minns har inte hänt" kan jag neka till vurpan, eftersom jag tuppade av och fick minneslucka:tummenupp

2959700 Se inga bilder på eländet om du har ambitionen att fortsätta med RR...
Jag blev erbjuden att få en kopia på en film efter en brutalvurpa jag gjorde på Midland för ett par år sedan. Nekade konsekvent, ville inte sänka självförtroendet mer. Och med mottot: "Det man inte minns har inte hänt" kan jag neka till vurpan, eftersom jag tuppade av och fick minneslucka:tummenupp
Jo jag vill ju se hur det såg ut, gjort är gjort och det är inte mer med det. Ja kommer ju inte göra om det iallafall...

Idag har jag suttit på sjukan och väntat 40 min på att ja skulle få komma in till läkarn. ja va fan där PRICK och så slösar dom bort min dyrbara tid genom att boka in för mycket annat folk... jävla system :mad:

nu syns ingen på röntgenplåtarna iallafall och läkaren tror fortfarande att det kommer läka, men om det inte gjort det innom ett år så ska ja höra av mig :va....
Jag får dock fortfarande inte köra hoj ännu :(

vänta du bara Gottis, det kommer komma upp månsterfula bilder på dig med en vacker dag ;)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT