Bilder: Boss Hoss

OLJEKYLD GSXR

FÖRBJUD STARSTRIKER
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojuppehåll
Genom lyckliga omständigheter föll det på min lott att sticka ut med denna synenrligen ovanliga skapelse. Ingen variation på miljöerna sen sist men det får ni stå ut med. Postar inte alla, komplett serie finns på hemsidan, några under modellkategorin eftersom hojens ägare ville ha en tjej med på lite bilder och en del bilder täckte mer av tjejen än av hojen.

Hoss1a.jpg

Hoss2a.jpg

Hoss3a.jpg

Hoss7a.jpg

Hoss8a.jpg

Hoss12a.jpg

Hoss13a.jpg

Hoss20a.jpg

Snyggt .. nu ser jag vart det är .. va ute och spanade platser i fredags och trodde jag hade hittat något som inte var taget... j-a skit (menar innergården då).
Iallafall .. som alltid snygga bilder :tummenupp

Varför ser man aldrig såna bilder på blocket?

Btw, plastsjoket under sadeln+kylaren gör den där hojen omöjlig. OMÖJLIG:gnissla

schnygga bilder som vanligt!:tummenupp

men om hojen e så snygg vet ja inte:va

Men det vet jag. DEN E INTE SNYGG!!!
Jag skulle inte ens vilja kalla det för en hoj.
Skulle rösta på att tråden flyttas till off topic forumet för det står faktiskt filmer och bilder (endast MC) som överskrift här.
Ren o skär idioti för folk med liten snopp

Fina bilder på en apful skapelse:)
Går det att fotografera den i chipsisvinkel så den ser ut som en smidig valkyrie tro:va

Hehe Word, för folk med micropenis och riktigt dålig smak:D

Skulle rösta på att tråden flyttas till off topic forumet för det står faktiskt filmer och bilder (endast MC) som överskrift här.

Tycker hojen e brutal! inte min smak dock, för svår att busa med.
Sista bilden e ju fan klockren! hon ser grymt sexig ut på sista bilden. *dreggel*

hahah du sa de:gnissla

fina bilder... men snygg?!?.....
mnjae.... inte direCkt....

Den blev ju riktigt cool hojen... snygg vetefan, men ruskigt maffig... bilderna gör den verkligen inte rättvisa, den är MYCKET större i verkligheten...

Rebecka ser riktigt fin ut på bilderna :)

Bra jobbat Per :)

Ful som stryk är den, men ack så häftigt med två hjul och V8!!!:yoparty

Läckra bilder!

Appropå V8 så stod det en betydligt snyggare skapelse på Stockholmsmässan i vintras.
Såg bra mycket bättre ut.. Parkerade bredvid en dylik på "Röda Cafet" för någon månad sedan. Maken till spännb*g har jag aldrig sett i mitt liv, lite roligt att titta på karln när han stod å smekte sig själv inför alla..

Motorn är mäktig och låter förbannat fräckt! Men hojjen är jävlarimej ful som skit ;)

Den blev ju riktigt cool hojen... snygg vetefan, men ruskigt maffig... bilderna gör den verkligen inte rättvisa, den är MYCKET större i verkligheten...

Rebecka ser riktigt fin ut på bilderna :)
:)

Kanske Rebecka som är större! :D

Btw får köra en Lassie, hon är lillgrabbens fd dagisfröken, blev riktigt avis när hon fick på sig lillgrabbens "3år" jacka så så stor är hon inte hi hi hi!

Tja, om hojen är snygg eller ful, om hojens ägare har liten eller stor snopp kan jag inte svara på, klart är dock att det är en motorcykel och man behöver behörighet A för att köra den. Min uppgift var bara att föreviga den ;)

Galet snygga bilder :tummenupp

Skulle gärna kunna tänka mig provköra en.

Snygga bilder! Maffig hoj!
Kanske inte så snygg, men en V8 på 5.7L i en hoj är brutalt. Skulle vara kul att prova. Men man skulle väl inte våga köra speciellt fort i kurvorna med en så stor, tung och dyr hoj. Lite plattare och klistrigare bakdäck så hade man väl varit kung vid rödljusen eller på strippen med en sådan. :-p

*/ ?>
Nyheter
Vi provkör Indian Chief Vintage

Screenshot I kommande nu...

Ducati DesertX 2026

Ducati DesertX 2026 – ännu ...

KTM firar 100 år av 6DAYS

KTM firar 100 år av 6DAYS® ...

Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Back