Bilder BKK2 Falkenberg 2007-08-11

Mc-knuttan

Ny medlem
Gick med
21 Jun 2007
Hoj
Suzuki SV650s -00
Hej!

Lägger upp några få bilder som jag har från BKK2 i Falkenberg 2007-08-11 (gul grupp).

Jag hade sketakul! Hoppas alla andra också hade det. :tummenupp :squid

Bifogat

• Gul grupp.jpg
    Gul grupp.jpg
    85.3 KB · Visningar: 178
  • Gul grupp 2.jpg
    Gul grupp 2.jpg
    85 KB · Visningar: 142
  • Gul grupp 3.jpg
    Gul grupp 3.jpg
    58.6 KB · Visningar: 141
Fan va kul fastnade på bild heheheh, hade vart kul om det fanns bilder där man sitter på hojen oxå, eller där man ligger jämte den :näsblod :huvet

Hörde att dom flesta bilderna som togs denna dag skulle läggas på pixbox.se, hoppas man fastnade på några..

Om man kunde ladda upp minnesbilder från ens eget huvud skulle jag gjort det. Jag såg att du hade kört av banan. Däremot jag såg inte när du körde av. Hur gick det förresten, både med dig och hojen?

Hörde att dom flesta bilderna som togs denna dag skulle läggas på pixbox.se, hoppas man fastnade på några..

Det är mer än vad jag visste. Tack! Då ska jag hålla koll där med. Jag håller med, hoppas en själv också fastnat på någon bild när man är ute på banan.

Hur gick det förresten, både med dig och hojen?

Det gick bra med mig tack för att du frågar sen så blev det lite små skråmor på hojen, krashpucken tog hela smällen så inga plastkåpor gick sönder, klart värt pengarna. så har du inga krashpuckar på din hoj så köp :tummenupp

Japp, man kan lugnt säga att man (jag och sambon) hade skoj hela dagen och faktiskt tur med vädret.

Och vilka toppeninstruktörer man sen hade!! (Ni vet vem ni är... :) )

Tyvärr så mötte man regnet ngn mil utanför Falkenberg och det slutade inte regna förrän ca. två mil ifrån Lund. :mad:
Plus att det var två översvämningar man fick ta sig igenom på vägen hem, helt galet.

Tack för en toppendag!!

/Marie & Magnus

Vill också tacka alla för en trevlig dag!!
Har fortfarande träningsvärk efter att ha blivit drillad runt banan :tungan det får man väll tacka de grymt bra instruktörerna för :yoparty

Roligt att se några bilder, och jag hoppas att dom lägger upp fler på pixbox.se...

Skulle de skicka ut (onboard-)filmerna som spelades in? Glömde skriva upp mig på listan (om det fanns nån)...

Tyvärr så mötte man regnet ngn mil utanför Falkenberg och det slutade inte regna förrän ca. två mil ifrån Lund. :mad:
Plus att det var två översvämningar man fick ta sig igenom på vägen hem, helt galet.
Jepp, regnet piskade ordentligt på vägen för oss också så att man knappt såg styret framför sig på hemvägen mot Göteborg...

Har fortfarande träningsvärk efter att ha blivit drillad runt banan :tungan
Ha, ha! Vad gôtt! Då är det som det ska vara. :nicka

Last edited:
Jo det var lite blött på hemvägen. :D :D :D

Innanför Anneberg var vägen översvämmad på ett par ställen.
Väl hemma så hade dagvattenbrunnarna förvandlats till fontäner.

Det tog två dagar för stället att torka med avfuktare.

/Klas

Jag har letat runt lite på pixbox.se men jag hittar inte bilderna, vet ni om dom är upplagda? Har inte sett några andra bilder från kursen än dom som ni postat här i tråden. Skulle vara kul att få se lite fler. Någon som vet nått? Det var ju två funktionärer som gick runt med jättefina sony´s och fotade.
:va

Hittar ej heller bilderna ännu.

Vi klarde oss frå regn på hemvägen, det kom inte förren vi ställt in hojarna:)

Vi såg ovädret i backspeglarna hela vägen hem.

Det är skitkul att köra på bana.

/Kim

Att man vill se bilderna!
Förhoppningsvis bättre häng denna gång.

Kan man ha roligare än att köra på bana :yoparty

Instuktörerna i röd grupp var kanon :tummenupp

Va tråkigt nu har det gått över en vecka sen man körde och ingen har lagt fler bilder från denna dagen. :(

Är det någon som känner dom som va längst banan och fota så kan ni meddela att dom kan få en slant om dom fick någon bra bild på mig :näsblod
nä men kom igen nu, det är säkert fler än jag som vill se dessa bilder.

Jag väntar också på bilder från körningen. Tog några bilder med mobilen som jag lägger upp. Det var en perfekt dag med röd grupp, allt flöt perfekt (förutom min egen körning som var kantigare än vanligt).

Bifogat

• 2007081127.jpg
    2007081127.jpg
    109.7 KB · Visningar: 74
  • 2007081126.jpg
    2007081126.jpg
    89.1 KB · Visningar: 66
  • 2007081125.jpg
    2007081125.jpg
    96.7 KB · Visningar: 85
Fler..

Bifogat

• 2007081128.jpg
    2007081128.jpg
    95.5 KB · Visningar: 55
  • 2007081130.jpg
    2007081130.jpg
    91.3 KB · Visningar: 65
  • 2007081132.jpg
    2007081132.jpg
    103.6 KB · Visningar: 83
Nu har det gått ett tag och jag hittar fortfarande inte en enda bild någonstans, vare sig här eller på pixbox.se.
Är det ingen som vet vilka dom två fotograferna/funktionärerna var den dagen? En kille och en tjej med matchande sony-kameror. Det finns kanske någon instruktör eller så som vet vilka dom är? Vore kul att få kontakt med dom. Jag och troligtvis flera med mig är beredda att betala någon krona för en bild.

Nu har det gått ett tag och jag hittar fortfarande inte en enda bild någonstans, vare sig här eller på pixbox.se.
Är det ingen som vet vilka dom två fotograferna/funktionärerna var den dagen? En kille och en tjej med matchande sony-kameror. Det finns kanske någon instruktör eller så som vet vilka dom är? Vore kul att få kontakt med dom. Jag och troligtvis flera med mig är beredda att betala någon krona för en bild.

Testa att kolla med Mr Fazer http://www.sporthoj.com/forum/member.php?action=getinfo&u=24390 här på SH.

Jag har haft kontakt med honom och han jobbar på det i möjligaste mån. Jag tror vi alla kan ge honom lite extra tid nu när vi vet att det är på gång iaf. Bilderna kommer att dyka upp på pixbox...

Nyheter
Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti

MV Agusta tar ett nytt steg...

MV Agusta förlänger garantin till fem år

Italienska motorcykeltillve...

Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick