Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hörde att dom flesta bilderna som togs denna dag skulle läggas på pixbox.se, hoppas man fastnade på några..
Hur gick det förresten, både med dig och hojen?
Jepp, regnet piskade ordentligt på vägen för oss också så att man knappt såg styret framför sig på hemvägen mot Göteborg...Tyvärr så mötte man regnet ngn mil utanför Falkenberg och det slutade inte regna förrän ca. två mil ifrån Lund.![]()
Plus att det var två översvämningar man fick ta sig igenom på vägen hem, helt galet.
Ha, ha! Vad gôtt! Då är det som det ska vara.Har fortfarande träningsvärk efter att ha blivit drillad runt banan![]()
Nu har det gått ett tag och jag hittar fortfarande inte en enda bild någonstans, vare sig här eller på pixbox.se.
Är det ingen som vet vilka dom två fotograferna/funktionärerna var den dagen? En kille och en tjej med matchande sony-kameror. Det finns kanske någon instruktör eller så som vet vilka dom är? Vore kul att få kontakt med dom. Jag och troligtvis flera med mig är beredda att betala någon krona för en bild.
Jag har haft kontakt med honom och han jobbar på det i möjligaste mån. Jag tror vi alla kan ge honom lite extra tid nu när vi vet att det är på gång iaf. Bilderna kommer att dyka upp på pixbox...
![]() |
Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025
Yamahas TRACER 7 och TRACER... |
![]() |
Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT
Yamaha har presenterat 2025... |
![]() |
Full fart på Bike Trollhättan-dagarna
Just nu har portarna öppnat... |
![]() |
MV Agusta inför fem års garanti
MV Agusta tar ett nytt steg... |