Bild sökes

Santo

Fuck You Burnout
Gick med
17 Dec 2003
Hoj
R1 2007
Jag försöker hitta en bild som figurerade på SH för ett antal år sen. Det var en bild på ett crossstyre som cheyen monterar på ryggen :tuttar

Någon som har den liggande eller vet var den finns att finna?

Vassego... Hade den innan på datan men lyckades inte lägga upp den här av nån anledning så jag googlade på "Handlebargirl"...

Bifogat

• handlebargirl.jpg
    handlebargirl.jpg
    19.8 KB · Visningar: 83
Sen har du ju hon tjejen som var med i en musikvideo tillsammans med Emma Wiklund/Sjöberg som hade handtag på liknande sätt...

Har för mig att det var en George Michael video...

Last edited:
Funkar lika bra med dubbla flätor!!

Sen har du ju hon tjejen som var med i en musikvideo tillsammans med Emma Wiklund/Sjöberg som hade handtag på liknande sätt...

Har för mig att det var en George Michael video...

Inte direkt liknande, de satt på framsidan och handtag kunde hon själv hålla i då de satt på sidorna nere på "korsetten" med sidospeglar upptill :mattias :D
Mycket riktigt var det Emma Sjöberg ifråga och det hela utspelade sig, också helt korrekt, i en George Michael video.
Nämligen Too Funky! :banana

[YOUTUBE-ID]KXj2TudPCYU[/YOUTUBE-ID]

Inte direkt liknande, de satt på framsidan och handtag kunde hon själv hålla i då de satt på sidorna nere på "korsetten" med sidospeglar upptill :mattias :D
Mycket riktigt var det Emma Sjöberg ifråga och det hela utspelade sig, också helt korrekt, i en George Michael video.
Nämligen Too Funky! :banana

[YOUTUBE-ID]KXj2TudPCYU[/YOUTUBE-ID]

Skit samma var handtagen sitter, Emma är fortfarande så mager att det behövs extrahandtag om det ska bli något åka av.

Jag skäms nästan lite över att jag klarade George Michael, men det var bara för att Emma var med...

Emma är också kunglig som hårdnackad snut i Taxi-filmerna.

Du som verkar ha lite koll, var det Emma som spelade elgitarr topless i den franska tjejens musikvideo?
Någon sa det åt mig en gång, men jag har aldrig lyckats se videon sedan dess... :huvet

Jag skäms nästan lite över att jag klarade George Michael, men det var bara för att Emma var med...

Emma är också kunglig som hårdnackad snut i Taxi-filmerna.

Du som verkar ha lite koll, var det Emma som spelade elgitarr topless i den franska tjejens musikvideo?
Någon sa det åt mig en gång, men jag har aldrig lyckats se videon sedan dess... :huvet

George Micheal is da shit! Jag fullkomligt älskade hans videor som Too Funky och Freedom när jag var liten och tittade på Mtv.

Emma var väl sådär i Taxi-filmerna, men jag tror det var på det viset hon träffade hans Wiklund, när hon blev intervjuad för filmen...

Nåja, det är sant att Emma spelade elgitarr topless (!) i Vanessa Paradis låt "Tandem".

[YOUTUBE-ID]eq4KWx9kvCs[/YOUTUBE-ID]

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...