Bikeweek.körningen

Jien

Nu med Cheyhoj
Gick med
6 Nov 2006
Hoj
CBR600RRA
Är det nån som ska ner?
Jag funderar på att åka ner på tisdag då det verkar som det blir dagen med bäst väder på.
Är sugen på lite storbana med nya hojen är det nån som är sugen att köra lite?

Onsdag om jag får ledigt, och förhoppningsvis även torsdag - men då med LMS på Sviestad. :)

Vädret har ändrats igen igår stod det 10mm regn på ons nu 1mm så får se mot em hur man gör..

Jag får mina packboxar fixade på tisdag med hjälp av Tor och ledigheten är grejad. Jag hänger med på onsdag om vädret tillåter :-)

Tid och plats imorgon för oss som inte ska dit o köra på riktigt ?

10:00 vid McDonalds Arboga ?

Last edited:
Ska köra så behöver vara där lite tidigare. Jerry snackade om 8 tiden. Men då kanske man träffas i köping donken vid 6 eller så? Vet inte riktigt hur lång tid det tar att åka...

Åk runt 6-rycket, då slipper du stressa och hinner tanka innan.
Enklast är att tanka på Statoilmacken i Karlskoga, och så fortsätter du på vägen du åkte av på för att ta dig in på macken, du kommer till en rondell, ta höger - efter några kilometer har du Gelleråsen till höger.

Att vara där lite innan 8 kan nog vara en bra idé imöra, kolla däcktryck, kedja och att du har ordning på allt redan ikväll.

Ta med CASH, fiket/restaurangen vid banan tar inte kort (har gjort den missen alldeles för många gånger nu :huvet ).

/J

Åk runt 6-rycket, då slipper du stressa och hinner tanka innan.
Enklast är att tanka på Statoilmacken i Karlskoga, och så fortsätter du på vägen du åkte av på för att ta dig in på macken, du kommer till en rondell, ta höger - efter några kilometer har du Gelleråsen till höger.

Att vara där lite innan 8 kan nog vara en bra idé imöra, kolla däcktryck, kedja och att du har ordning på allt redan ikväll.

Ta med CASH, fiket/restaurangen vid banan tar inte kort (har gjort den missen alldeles för många gånger nu :huvet ).

/J

Jaha... Jag har en tendens att tappa bort mig. Men tillslut brukar jag komma fram :D Jag som tyckte det skulle vara bekvämt att ligga och sno ditt vinddrag :p

...tuta vid omkörning Jimmy, seglar snart med tattarlasset. :) Ses därnere, verkar bli en kanondag för lite däckslitage.

Kasken körde bra idag, premiären avklarad. :) Jimmy och Patrik brassade satan, och jag svor mest över fuckon :D Kul dag på det stora hela, nu är det bad utanför Motala med sikte på Sviestad imöra'. :lyx

ERF-Sprint

Efter ett stökigt kval med en stackare som kraschade rejält och gjorde sig illa och stora fartskillnader så fick jag slutligen ett fritt varv och slog till med 1.10.7. Det gav 8;e bästa tid och jag startar i andra startled, det av 42 startande. Så det får jag vara nöjd med, trots att man alltid vill köra lite snabbare.

Racet startar 10:50 då ska det bli åka av.

Race 1

Felkodslampan tändes på gridden. Men motorn gick så jag brakade iväg efter bästa förmåga. Motorn bluddrade på 2;an. Så många passerade mig in i första böj. Sålänge som jag körde på 3;an gick hojen bra. Tog ikapp några placeringar och gick slutligen i mål på en total 9;onde plats och 7;a i min klass. Slog mitt tidigare personbästa 4 ggr under racet och nya PB;t är 1.10.2. Idealtiden skvallrar om 1.09.7, så till race 2 ska nian sitta där.

*/ ?>
Back