Bikersneed

Wonderboy

Give me a break, I'm just learning!
Gick med
4 Dec 2005
Hoj
inge för tillf
Hejsan!

Många, vågar skriva de flesta, skriver att de är nöjda med bikersneed och så vidare. Det var därför jag valde just dem att beställa ifrån. (kraschpuckar och stripes)

Beställde den 14 dec och leveranstiden skulle vara 10 arbetsdagar. Men inte har det dygt upp något. Visserligen har det varit jul och ledighet men tycker ändå det borde hittat hit.
Någon som känner igen sig?

// Katana /\/\ /\/ /-\

Har också best. grejor därifrån. Tog ca: 30 dgr. De verkar ej ha grejorna på lager, utan beställer hem när man gör en beställning.

gurkis skrev:
Har också best. grejor därifrån. Tog ca: 30 dgr. De verkar ej ha grejorna på lager, utan beställer hem när man gör en beställning.

Möjligt, men lite illa att de skriver leveranstid ca 10 arbetsdagar.

edit tror de har lager.

Jag beställde ett depåstöd från bikersneed det skulle ta 20 arbetsdar fick stödet efter 4 dar!!

jag har beställt grejer där ifrån 2 gånger. tog runt lite över en vecka båda gångerna. men jag är nöjd. Och Den som väntar på nått gott, den blir aldrig fet heller - "Tony Rickardsson" :hihi

Alla företag har inte miljoner på kontot för att lagerföra sina produkter. Så är det bara.

kAtanAmAn:
När du la din beställning var jag säker på att grejorna fanns i lager, därav lev info 10 dagar. Detta visade sig vara fel och grejorna beställdes hem.

I och med detta skickades ett mail ut till dej. Under resans gång har beställningen strulat, vilket inte är ovanligt i MC branchen och vilket vi inte har någon kontroll över. Vi kan bara förlita oss på vad våra leverantörer säger till oss.

Du har fått 3 mail med info ang att din order blir försenad (dessa mail har du även bekräftat). Varje gång har du fått svar inom en timme från det att du lagt mail till oss.
Bl a har du fått svar att senaste lev info är om en vecka, ändå lägger du ett nytt mail efter 4 dagar och undrar vad som händer.

Anser du att informationen till dej inte varit tillräcklig?

Bikersneed är en av dom få web-affärer som har fungerat rekorderligt i alla avseenden, var det strul så beklagade han sig och såg till att jag blev ordentligt nöjd osv.. utomordentlig kundservice!

Bikersneed Swe skrev:
kAtanAmAn:
När du la din beställning var jag säker på att grejorna fanns i lager, därav lev info 10 dagar. Detta visade sig vara fel och grejorna beställdes hem.

I och med detta skickades ett mail ut till dej. Under resans gång har beställningen strulat, vilket inte är ovanligt i MC branchen och vilket vi inte har någon kontroll över. Vi kan bara förlita oss på vad våra leverantörer säger till oss.

Du har fått 3 mail med info ang att din order blir försenad (dessa mail har du även bekräftat). Varje gång har du fått svar inom en timme från det att du lagt mail till oss.
Bl a har du fått svar att senaste lev info är om en vecka, ändå lägger du ett nytt mail efter 4 dagar och undrar vad som händer.

Anser du att informationen till dej inte varit tillräcklig?

När jag fick uppgift om att grejerna skulle kommit den 18/1 väntade jag med att skriva. (redan försenat) Men det har som sagt inte dygt upp nogonting ännu, vilket ni sade.

Men jag kan vänta längre om det är så.
Tycker bara inte man ska skriva sådant som man inte är säker på. Och om nu förseningen är så pass lång som denna borde NI kontaktat mig och inte tvärtom.

// katana /\/\/\//-\

Jag beställde fälgstripes där förra året. Blev levererat omgående. Mycket smidigt.

Möjligt att de har visst lager. Vill bara säga att jag är ej missnöjd med produkten eller Bikersneed. Jag best. vid värsta juletiderna, och jag förstår om det kan ta ite tid. Annars verkar de ha bra kundservice. Ville ej snacka skit om ett bra fungerande företag, utan bara säga att de kanske inte har alla grejor på lager, vilket man kan förstå. Dyrt!

gurkis skrev:
Möjligt att de har visst lager. Vill bara säga att jag är ej missnöjd med produkten eller Bikersneed. Jag best. vid värsta juletiderna, och jag förstår om det kan ta ite tid. Annars verkar de ha bra kundservice. Ville ej snacka skit om ett bra fungerande företag, utan bara säga att de kanske inte har alla grejor på lager, vilket man kan förstå. Dyrt!

Det är sant.

Har beställt lite grejjer från Bikersneed, hur är det med leveranstider nuförtiden? Många som skriver att det kan ta lite tid..

Tråd lyft AB.....

Kan iaf bara säga goda ord om Bikersneed, bra service och trevliga när jag ringde dom, fast det är ju nåra år sen...

Tråd lyft AB.....

Kan iaf bara säga goda ord om Bikersneed, bra service och trevliga när jag ringde dom, fast det är ju nåra år sen...

Å andra sidan bör man ju söka innan man ställer en fråga :tummenupp

Min erfarenhet är tyvärr att de har alldeles för lång leveranstid.

Å andra sidan bör man ju söka innan man ställer en fråga :tummenupp

Min erfarenhet är tyvärr att de har alldeles för lång leveranstid.

Precis.. " Tråd lyft AB".. sär skrivning Ab?:arsele:tummenupp

Lite tråkigt att man ska behöva vänta länge när man måste betala i förskott.. är inte i behov av grejjerna jag beställt. Bara lite saker jag tänkt skruva dit på hojen i vinter. Är ju tråkigt nog rätt länge till våren..

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park