Bikerbitch i antisuparreklam!!!

supergirl

she's unstoppable, unpredictable ...
Gick med
17 Aug 2006
Hoj
Honda CBR 600rr -03
Idag när jag och Anja var på bio upptäckte vi att Bikerbitch är filmstjärna! Eller nästan iaf. I den där reklamen om hur många hamburgare och apfelstrudel det är i en öl såg vi Bikerbitch i en kort sekvens. Är det hon eller har hon en dubbelgångare eller hade jag ocj Anja ätit så mycket popcorn att vi såg i syne?

supergirl skrev:
2699691 Idag när jag och Anja var på bio upptäckte vi att Bikerbitch är filmstjärna! Eller nästan iaf. I den där reklamen om hur många hamburgare och apfelstrudel det är i en öl såg vi Bikerbitch i en kort sekvens. Är det hon eller har hon en dubbelgångare eller hade jag ocj Anja ätit så mycket popcorn att vi såg i syne?

Såg du om det stod "RollerfilmAB" i sluttexten?

/Edit/ Och vem fan är snubben du citerar? Rätt har han IAF...

GuW skrev:
2699704
/Edit/ Och vem fan är snubben du citerar? Rätt har han IAF...

En tokskön polare till mig, vi pratade för några dagar när han hade lite tjejproblem och då kläckte han den underbara kommentaren. Den ska dessutom uttalas på norrländska för att komma till sin fulla rätt.

En tokskön polare till mig, vi pratade för några dagar när han hade lite tjejproblem och då kläckte han den underbara kommentaren. Den ska dessutom uttalas på norrländska för att komma till sin fulla rätt.
Ha ha ha,rullar på golvet av skratt.Skön lirare.

Idag när jag och Anja var på bio upptäckte vi att Bikerbitch är filmstjärna! Eller nästan iaf. I den där reklamen om hur många hamburgare och apfelstrudel det är i en öl såg vi Bikerbitch i en kort sekvens. Är det hon eller har hon en dubbelgångare eller hade jag ocj Anja ätit så mycket popcorn att vi såg i syne?
Den där reklamen stämmer inte, man blir inte tjock av alkohol, det innehåller inte kallorier. Man blir snygg av det. :fakta

Edit: Jaja, kalorier. Med ett l. :5sure

Last edited:
En jävligt bra kommentar, det är sällan så få ord rymmer en så stor sanning. Den kommer jag att stjäla rakt av.

inte för att jag sett BB IRL, men av hennes avatarer att döma finns det stora likheter med kvinnan i reklamen...

Jag Pmáde damen precis, så får vi se om eran nyfikenhet kan stillas!

Är hon snygg eller? :rolleyes:

Nä, jag är inte med i någon reklamfilm, såvitt jag vet. Nu blir jag också nyfiken! Kan någon fixa reklamfilmen? :-)

:fakta
måste va de..

tror att de va det HÄR som läkt ut..
SÅNT roligt skit kan uppstå om man dricker för mycket..och som man ser i vissa inslag så är skaparen påverkad av alkohol..

:rolleyes:

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...