Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
h01hmt skrev:äre nån här som ska dit?
ska du dit legenden?andersbrink skrev:Alla som vågar hålla stumt på ettans växel är där!
h01hmt skrev:ska du dit legenden?
ok, hur många bakhjulshästar behöver man ungefär för att ligga i topp på SSHandersbrink skrev:Fick en startbekräftelse från VMS, SSH #402, dvs turboklassen. Får se om de tycker att min 100% lagliga hoj ska få köra. Förr-förra året tyckte man att min andra hoj (också även den 100 laglig enligt SBP) inte för köra SSH - det är en av deras (dvs VMS) MC-besiktare som har ett horn i sidan på mig. Ivfsh ska jag köra, om det blir i SSH-turbo, SGB eller PSB återstår att se, anmäld är jag iaf.
h01hmt skrev:ok, hur många bakhjulshästar behöver man ungefär för att ligga i topp på SSH
ska du dit på hojen som du har på bilden?Henken78 skrev:Jag ska dit på Söndagen om det inte regnar småspik
ok, min hoj gav 126,5 hk på baken i bänken innan mitt topp och kamaxelbyteandersbrink skrev:Med 127 hästar på baken kan du köra neremot 6.65 på 201 meter om du är väldigt bra på att starta men som nyinvigd på klistrad bana brukar det ligga på runt 7.10. De 10 första på kvallistan brukar ligga under 6.80. Dvs i SSH utan överladdning. Kvalettorna i SSH900+ brukar ligga mellan 6.30 och 6.50.
h01hmt skrev:ska du dit på hojen som du har på bilden?
jag nog dit på Hayan
gsxr1200 skrev:När händer detta.
Finns det någon info någonstans?
Det brukar sällan vara problem att anmäla sig samma dag, i synnerhet med tanke på antalet anmälda i din klass !!!andersson turbo skrev:Faan va inn å skulle anmäla nu
Anmälan stängd![]()
Hmmm
Får nog försöka ringa lite i morrn tror jag
andersson turbo skrev:Faan va inn å skulle anmäla nu
Anmälan stängd![]()
Hmmm
ska du dit alltså?andersson turbo skrev:Faan va inn å skulle anmäla nu
Anmälan stängd![]()
Hmmm
![]() |