Bike Weekend 2006, deras sajt är uppdaterad!

andersbrink skrev:
2169480 http://www.bikeweekend.se/anmalningar2006.aspx

Jag kör Stans Snabbaste Turbo med Banditen. Iofs skulle Outlaw passa men de kör bara på lördagen av nån udda anledning.

Någon som vill leasa mina förlängda turbo-gixxer att köra i SSH Turbo? Ingen laddtrycksstyrning annat än högerhanden. Gör 5.60 på 201 med rätt (dvs lätt) förare.

Tror inte mina 110 pannor (med ställ) skulle passa sig :rolleyes:

Silverryggen skrev:
2175550 Tror inte mina 110 pannor (med ställ) skulle passa sig :rolleyes:

Vaddå passa sig? Jag väger 100 i fillingar och har kört 5.60 med både B12'an och GSXR'en. Du har en månad på dig att träna starter, för det behövs inga 300 hästar, 100 hästar duger bra.

andersbrink skrev:
2169480 http://www.bikeweekend.se/anmalningar2006.aspx

Jag kör Stans Snabbaste Turbo med Banditen. Iofs skulle Outlaw passa men de kör bara på lördagen av nån udda anledning.

Någon som vill leasa mina förlängda turbo-gixxer att köra i SSH Turbo? Ingen laddtrycksstyrning annat än högerhanden. Gör 5.60 på 201 med rätt (dvs lätt) förare.
Jag kommer nog upp och kollar iallafall. Får se om jag hittar dig där :tummenupp Ang. leasing av din båge så är det nog inte aktuellt för mig iaf. Med mina starter med turbobågar så hade jag nog kört 15.60 och inte 5.60. Annars hade vikten, 74 kg, kanske passat bra.

skulle va kul att köra, men det är ju så förbannat svårt att få till en bra start... inge kul att bli utskrattad av all publik :)

CHIPPEN_no1 skrev:
2193704 skulle va kul att köra, men det är ju så förbannat svårt att få till en bra start... inge kul att bli utskrattad av all publik :)

Vafanlixomvaddå? Det är ju det man är där för, att ge publiken god underhållning - än vad man har att bjuda på, typ Andersson-Turbo-wheelies eller taskiga starter.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman