Bidragstagare krockar dyr bil

har han missat något grundläggande inom racing?

nr.13 :gnissla

In Formula One and many other racing categories, no vehicle carries the number 13

http://en.wikipedia.org/wiki/13_(number)#Unlucky_13

Bil nummer 13 (Carl Philips turnummer och födelsedatum)

In the US and Canada, many tall buildings do not have a floor numbered 13 (see picture at left for an example).

* The military of the United States traditionally skips 13 in its aircraft designation sequences, most visibly in the "F-for-Fighter" sequence, skipping from the YF-12 to the F-14 Tomcat.

# The Upcoming Office Suite of Microsoft, skipped the major number 13 and went on to Office 14 instead.

An elevator without a 13th-floor button.

160px-No_13th_floor.jpg

Last edited:
Det blir nog bara en sesong för prinsen :D

Han får nog kicken när han skrotat några possar :D

Eller så vänder du på det och tänker vilket bra PR för motorsporten vi får nu när till och med prinsen kör:tummenupp

Håller med och anser att det är en rätt viktig punkt. Högst sannolikt kommer motorsport i allmänhet bli mer accepterat. Många äldre är ju som bekant förtjusta i kungahuset och kanske ändrar åsikt om det som tidigare enbart var nånting som lät illa.

Se det som att Callefille investerar sina bidragspengar i motorsporten istället :tummenupp

Det är roligt när självgoda samhäälsparasiter har otur, inte mer avancerat än så. :)

Nu när du uttrycker det så blev det ju faktiskt lite roligare.
Jag var rädd där för en stund att du hade blivit anställd av "Se&Hör" :)

Det är roligt när självgoda samhäälsparasiter har otur, inte mer avancerat än så. :)
Faktum är att det roliga är mer avancerat än så. Det roliga är att folk som verkar ha ganska begränsad förståelse för vad racing handlar om framställer det som anmärkningsvärt och komiskt att han kört av. Det ingår liksom i konceptet att man ligger nära gränsen, och kan man få övertrampen på träning och dessutom inte skada fordonet nämnvärt är det ju lysande. Det vore mer patetiskt om han låg och såsade runt utan att testa sina gränser.

För övrigt lysande PR för sporten att han kör! :tummenupp

Det roliga är att folk som verkar ha ganska begränsad förståelse för vad racing handlar om framställer det som anmärkningsvärt och komiskt att han kört av.

Jag är mest skadeglad, överanalysera inte nu. ;)
F.ö. är det intressant med din definition på racing, brukar du också smeta av på uppvärmningen?

Men, min misstanke visade sig riktig. Hans pojkvän var faktiskt där och distraherade honom, kärleken är större än allt. :kär

prins_308739e.jpg

Eller så vänder du på det och tänker vilket bra PR för motorsporten vi får nu när till och med prinsen kör:tummenupp

Jag håller inte på med någon motorsport så det är egentligen inte så viktigt för mig med god PR för den sporten eller andra sporter som jag inte bryr mig om. Golf verkar trevligt också förresten.

Varje sekund av motorsport som når media utan dödsolyckor är bra reklam. Fattar inte ni det? Jag skiter fullständigt i vad prinsfan kör, men det är ändå positivt att det skriv om svensk motorsport!

Se bara på finnarna där motorsport uppmärksammas på tv samt att etablerade förare hjälper nybörjare, istället för att själv försöka hänga kvar till sista sekund... (Rådström, K Eriksson, för att nämna någa)

Gläds åt att prinsen åker bil och syns, eftersom detta kommer att betala sig (för de motorintresserade) i längden!

Varje sekund av motorsport som når media utan dödsolyckor är bra reklam. Fattar inte ni det? Jag skiter fullständigt i vad prinsfan kör, men det är ändå positivt att det skriv om svensk motorsport!

Jaja, men nu är jag inte motorsportintresserad utan motorcykelintresserad och det är sport det är hobby. Compreñde? :slicka

För övrigt är det nog prinsfan som blir körd och inte kör.:gnissla

Back