Betalningsinformation B-race Sviestad 15/10

Teddy

"...I been here for years"
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
1973 Suzuki GT550.
Länken till anmälningsidan och TR fungerar inte. Har någon korrekt betalningsinformation? Endast 100%'igt säkra PG-kontonummer är av intresse samt exakt information om vilka uppgifter som ska lämnas.

Geiger skrev:
Jo, men vart gör man anmälan då?
9. ANMÄLAN

Anmälan tas endast emot via www.lms.se , listor på accepterade anmälningar kommer att ligga ute där, någon annan startbekräftelse kommer inte att meddelas.

(Det går i undantagsfall att göra en skriftlig anmälan på SVEMO's roadracingblankett eller övriga nordiska FMN's blanketter, dessa sändes till: Hannes Westman , Kapellplan 1, 582 58 Linköping, även dessa bekräftas endast via internet)

Anmälan, oavsett metod, ska vara arrangören tillhanda senast 10/10, gäller även anmälningsavgiften.

Arrangören har rätt att utan motivering avslå anmälan. Meddelande om anmälan godtagits eller avslagits publiceras på www.lms.se .

Åberopas Team/företagarlicens ska kopia av denna uppvisas i sekretariatet vid ankomst.

VAR VÄNLIG OCH FYLL I ANMÄLAN SÅ TYDLIGT ATT NAMN, ADRESS, KLUBB, MASKINKLASS OCH

FÖRARKATEGORI EJ KAN MISSFÖRSTÅS ! ( det är naturligtvis tillåtet att skriva alla uppgifter läsligt )

Smidigt att länken inte fungerar några dagar innan racet.
Men det är väl som vanligt med RR - krångligt värre.

tyvärr är datorn som listorna ligger på lite trött just nu.

Anmälan kan skickas till roadracing@lms.se så för jag in dom efterhand.

glöm inte bort startnummer, klass, namn&adress osånt.

där är inbjudan och TRwww.lms.se

Geiger skrev:
Smidigt att länken inte fungerar några dagar innan racet.
Men det är väl som vanligt med RR - krångligt värre.

anmäl sig i tid så ;) närå, men disken rasade i fredags, HW har inte hunnit åtgärda ännu.

det är som vanligt i RR, i sista minuten... :pannkyss

//håkan

Tack för hjälpen alla, nu är jag anmäld och betalad.

Vi ses på lördag.

Efter lite om och men så har jag konverterat en Access konstig databas till MySQL och webinterfacet till PHP från aspx... eller gjort nytt gränssnitt kanske det heter..

Iallafall Anmälan till B-racet kan man göra här

Vilka som betalat etc kan ses här

De som har mailat till roadracing@lms.se kommer JAG föra in i databasen, så gör inget 2 gånger.. tack!

klaga inte på utseendet ;)

:3freak

Last edited:
Teddy skrev:
Tack för hjälpen alla, nu är jag anmäld och betalad.

Vi ses på lördag.
Fi fan vad trevligt! Fast jag är ledsen att meddela att jag måste köra ifrån dig. :mad:

håkan skrev:
klaga inte på utseendet ;)

:3freak
Hur fan ser det ut! :skrämd

Ta bort Tobias i 125-400cc för han ska vandra i trakterna runt Österbybruk istället.

Väderlesksprognosen för fredagen ser ju lite lovande ut. :)

5f9d9ca83e040afc414701f160644d7c

Goodstuff skrev:
Vad trevligt!
Men jag ska fan köra ifrån dig din förbannade mjukis! GAHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!! :mad: :machinegu :cdevil
T, t, t. Störtlöjligt. Jag menar du måste låta som en riktig bamsing till björn.

-WROOOAAAL!!! :4skrika :4skrika :4skrika

Dina nävar sjunker bara in i min mjuka, gosiga, stora björnmage. Du kommer att slå dig trött om du vevar för mycket med dina små lena händer.

Dessutom har jag just lagt Lovikavantarna på ett par bättre begagnade slicks från Oscar som kommer direkt från EM på Assen, de kommer att lägga feta lakritsremmar på banan. Min maskotbjörn har just fått namnet Oscar. Jag säger bara: Tjänn min afgas!

*/ ?>
Nyheter
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Back