Betalning t-shirt och keps

Mattias650

Örebroare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2017 Kawasaki Z900
Så här ser listan ut över hur mycket ni som beställt ska betala:

1. Mattias - 170 kr
2. blom - 605 kr
3. Isak - 315 kr
4. Lövis 170 kr
5. Erik - 460 kr
6. Kyckling - 315 kr
7. KGA - 170 kr
8. Rainman - 315 kr
9. Schrunken - 85 kr
10. Stefan - 460 kr
11. Gaffa-mannen - 170 kr
12. NoicE - 315 kr
13. Tengil - 145 kr

Ta med (gärna jämna) pengar på någon av våra åkningar framöver. Skulle tro att leverans är om drygt 1 vecka.

Det är ganska mycket pengar så allt måste betalas innan jag hämtar ut prylarna. :tummenupp

Ja men det tillkom ju 200kr för färgbyte, det är väll det som har öka priset någon krona...

145:- kostar kepsen och 85:- kostar t-shirten.

Då har jag tyvärr inte räknat med färgbytet.... Men det löser sig. Det är de summor som står ovan som gäller. :fakta

Mattias bonus = 0 kronor
Jag tänker inte ens ta betalt för tiden jag lagt ner... :tummenupp

Blom: 145+145+145+85+85 = 605:-

Jag kommer till stortorget idag kl 18.30!

Jag har bekymmer... :(
Jag kommer inte kunna vara med och åka på 1 1/2 vecka.

Imorgon drar jag till Göteborg, på onsdag ska vi köra Gocart med jobbet, nästa lördag ska jag ha möte inför ett bröllop som jag ska vara med och styra å ställa...

Alltså skulle jag vilja ha hjälp med penga-insamlandet. Så vi får våra prylar när de är klara.

Vem ställer upp och hjälper till?
Inte så svårt. Fixa ett kuvert, samla in pengar, skriv på vem som har betalt, ge kuvertet till mig när vi ses nästa gång. :tummenupp

Mattias650 skrev:
Jag har bekymmer... :(
Jag kommer inte kunna vara med och åka på 1 1/2 vecka.

Imorgon drar jag till Göteborg, på onsdag ska vi köra Gocart med jobbet, nästa lördag ska jag ha möte inför ett bröllop som jag ska vara med och styra å ställa...

Alltså skulle jag vilja ha hjälp med penga-insamlandet. Så vi får våra prylar när de är klara.

Vem ställer upp och hjälper till?
Inte så svårt. Fixa ett kuvert, samla in pengar, skriv på vem som har betalt, ge kuvertet till mig när vi ses nästa gång. :tummenupp

Jag kan fixa det. Betalning med JÄMNA pengar tack. Indrivningen startar redan ikväll på festen.

jag kan på en gång säga att jag inte kan lägga en sekin före löning (som borde vara ungefär samma tid som leveransen).
Jag har ju en liten skuld till Blom som ska regleras ikväll. sen är det tomt i plånboken efter gävle och diverse inköp.

rainman skrev:
jag kan på en gång säga att jag inte kan lägga en sekin före löning (som borde vara ungefär samma tid som leveransen).
Jag har ju en liten skuld till Blom som ska regleras ikväll. sen är det tomt i plånboken efter gävle och diverse inköp.

då kommer de stora pojkarna med skinnväst och gör hembesök hos dig :skrämd

nu har NoicE och kyckling betalat. övriga kan förvänta sig ett besök från den skinnvästbeklädda avdelningen på kronofogdemyndigheten

då är det som så att erik inte behöver alla pengar förens den 26... du får mina 605 pix senast den 26

*/ ?>
Back