Bestulen föredetta mc ägare!!!

stoneface

Ny medlem
Gick med
14 Apr 2008
Hoj
1997 gsx-r 750
Ville bara säga hej på er!!

Fick ha min min Ktm 640 duke 05 hela 16 dagar innan någon eller några tattare sågade ner trädet, där den var fastkedjad samt bar i väg den någonstans. Stod parkerad i olsskroken vid lagerströmsplatsen. 2008-04-08

Har ni sett en svart Ktm 640 duke med reg nummer xmd977 samt chassi nummer:VBKDUN4075m7,,
Ring snuten.
Hela sommaren förstörd..
Hej så länge!!

Bifogat

• GetAttachment[1].jpg
    GetAttachment[1].jpg
    20 KB · Visningar: 96
Trist! men vadå hela sommaren förstörd? Hade du ingen försäkring??? Hade du försäkring så får du ju ut en ny hoj på den...

Fan att människor inte fattar att det som inte är deras ska de inte röra utan tillstånd.
Djävla idioter...

sågade ner trädet!??

jäklar vad kreativt, räcker inte längre med ett skivbromslås osv tydligen...får hyra ett gäng pensionärer som står och bevakar den med hagelbrakare...

trist, hoppas du har ny hoj snart igen!

fasen

Vad TRIST :( Tänk att folk inte kan låta bli andras saker!!!

60 dagar får han nog vänta innan försäkringsbolaget betalar ut några pengar, iaf Folksam!

//Lelleman

Vad TRIST :( Tänk att folk inte kan låta bli andras saker!!!

60 dagar får han nog vänta innan försäkringsbolaget betalar ut några pengar, iaf Folksam!

//Lelleman
60 dagar? För mig tog det 30 dagar och då fick jag papper 1½ vecka innan dessa 30 dagar hade gått så jag kunde skicka in servicebok mm. Efter 30 dagar vart jag kontaktad av en skadereglerare och fick direkt ett bud från dem.

Surt. Har blivit av med en likadan 02:a.
Jag fick behålla kättingen. Fick en ny 03:a säsongen efter....

Nä!! Fan vad trist! Blir så jävla förbannad att vissa ska ha så jädra svårt att skillja på "ditt" och "mitt" Hoppas det löser sig med försäkringsbolaget relativt snabbt nu!!

hej!

Har mc försäkrad i bilsport och mc, tråkigt att det ska bli, så mycket mer jobb när man blir bestulen på något. Får vänta på svar nu från dem, men en fet självrisk på 10000kr är å vänta.. tar minst 30 dagar tror jag?

Synd att man inte kan komma på någon som håller på att försöka sno någon mc, hade fixat så de fått äta upp barken från de nersågade träden..

Ha det bra på er alla mc ägare!

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...