wonderwizard
Tjuvjägare
Efter min olycka den 27/7 -04 så har jag haft ganska ont i ryggen en längre tid och skadan har aldrig viljat "gå" över, smärtan har känts som om den varit inne i själva ryggraden & jag har påpekat detta vid ett flertal tillfällen.
har haft svårt att sova, stå, sitta & ligga
idag fick jag svar på min röntgen som jag tjajat mig till hos läkaren
var & röntgade ländryggen den 8/2 -05 efter påtryckningar av mig, då jag sa att något inte står rätt till & att något måste göras.
läkaren har hela tiden sagt att min rygg inte alls har någre men efter olyckan förra sommaren.
i brevet från läkaren står det följande
"Röntgenundersökningen av ländryggen visar tecken på en nedpressning av första ländkotan. Denna förändring är inte helt färsk utan kan stämma med skadan för ett halvår sedan"
vafan e det för jävla utlåtande ? ingenting om att jag skall höra av mig för fortsatt undersökning eller ev. åtgärd.
tycker DU att man skall försöka anmäla läkaren för försummelse ?
jag vet ju inte om skadan går att fixa, eller om den gått att fixa om den upptäcktes i tidigare stadie.
(alla som har sagt att det e latmasken i mig)
vad tycker ni att jag skall göra ?
// Henrik
har haft svårt att sova, stå, sitta & ligga
idag fick jag svar på min röntgen som jag tjajat mig till hos läkaren
var & röntgade ländryggen den 8/2 -05 efter påtryckningar av mig, då jag sa att något inte står rätt till & att något måste göras.
läkaren har hela tiden sagt att min rygg inte alls har någre men efter olyckan förra sommaren.
i brevet från läkaren står det följande
"Röntgenundersökningen av ländryggen visar tecken på en nedpressning av första ländkotan. Denna förändring är inte helt färsk utan kan stämma med skadan för ett halvår sedan"
vafan e det för jävla utlåtande ? ingenting om att jag skall höra av mig för fortsatt undersökning eller ev. åtgärd.
tycker DU att man skall försöka anmäla läkaren för försummelse ?
jag vet ju inte om skadan går att fixa, eller om den gått att fixa om den upptäcktes i tidigare stadie.
(alla som har sagt att det e latmasken i mig)
vad tycker ni att jag skall göra ?
// Henrik