Beställ Sporthoj.com-tröjor...

Status
Ej öppen för fler svar.

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Nu har jag bett till Gud om att denna omgången av SH tröjorna inte ska gå helt åt h-lvete som... typ som alla andra gånger. Jag får :näsblod av stress varje gång. haha! Men men! Det är värt det ;)

Priset är som vanligt och leveranstiden som vanlig!

http://www.sporthoj.com/troja.php

Tröjorna trycks när det har kommit in en tillräckligt stor beställning. Vilket är oftast efter cirka 2-3 veckor, sen tar det ytterligare 2 veckor säkert för mig att få tröjorna o skicka ut dem. Som vanligt. Fast ibland drar det ju ut på tiden, sånt händer... :rolleyes:

vilken storlek bör jag ha för att trycka tröjjan över ett ställ strl50? ca?!

kan medium funka?

Jag är 190cm lång och väger ca: 80kg! Vilken storlek tror du passar mig?

Gött Swedie! Det här har jag väntat på! :tummenupp

En fråga som alla andra ställer: Är cirka 188 cm lång och har 54 i stället. Ska jag ha en large eller Xl? Kanske en dum fråga men du vet ju ungefär hur storlekarna är. Vill inte ha ett tält utanför stället. Hellre lite trångt isåfall :)

Jag kör på L, blir den för stor kan man alltid krympa den. Borde gå över ett stlk 52-ställ va?

Förresten, bara jag som ska ha marinblå?

Du swedie du kan typ ta väck min beställning, jag satt och funderade på slogan och råkade trycka enter :(

Biifer, Nova: XL kommer inte sitta tajt... det kommer sitta lite löst, men inte för farligt. En Large skulle sitta slim o bra... jag skulle nog köpa Large, för då kan du även ha tröjan även för o värma dig en kall vårdag eller nått =)

Jag är själv 181 o kinda slim o Large sitter perfa för mig... lite lös, men inte lös.. öh

Swedie skrev:
Biifer, Nova: XL kommer inte sitta tajt... det kommer sitta lite löst, men inte för farligt. En Large skulle sitta slim o bra... jag skulle nog köpa Large, för då kan du även ha tröjan även för o värma dig en kall vårdag eller nått =)

Jag är själv 181 o kinda slim o Large sitter perfa för mig... lite lös, men inte lös.. öh

Swedie: en Large för mig som är 180, 77 kilo... Över ett skinställ, funkar det bra? Eller är det XL? Ska sitta lite lagom löst över skinstället...

Vilken storlek för att dra tröjan över stället som är i strl. 50? Är 177cm och 75kg.

Large funkar bra!

Har ni XL vanligtvis, så går XL bra utanpå ställen.
Har ni Large vanligtvis så funkar oftast Large bra utanpå skinnstället.

Swedie skrev:
Large funkar bra!

Har ni XL vanligtvis, så går XL bra utanpå ställen.
Har ni Large vanligtvis så funkar oftast Large bra utanpå skinnstället.

:rofl

Swedie skrev:
Vadå återupprepar jag mig? :D

men så eeere!

Alla borde just nu få ett email oxå! Usch! Känner mig spammig o skicka till 6000+ medlemmar.

Joo jag fick nyss ett mail....kan säga att jag fick scroooooooooooooooolla lååååååååååååååångt!!

Vet inte om det bara var på min yahoo-mail det blev skumt, men det var inte riktigt rätt......=)

Helvete... vill ju trycka på beställa nu! men kommer ju inte på nån bra finskreleterad slogan... :huvet

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey