Beslutsångerst

Dilidog

Devil is a Loser and he´s my bitch
Gick med
30 May 2006
Hoj
Aprilia rs 125 gp1
hejhallo
ha ett litet problem har en aprilia rs 02 som ja är nöjd med o så på alla sätt men fundera på o sälja o köpa en sm istället typ aprilia mx eller liknande men undra om folk kunde komma med lite för o nackdelar med sport och smhojar om ja inte ska ha sm så ska ja istället lägga lite pengar på förgasare o grejer till rs:en men som sagt undra va ni tycker....

tack på förhand

dilidog

Dilidog skrev:
2236335 hejhallo
ha ett litet problem har en aprilia rs 02 som ja är nöjd med o så på alla sätt men fundera på o sälja o köpa en sm istället typ aprilia mx eller liknande men undra om folk kunde komma med lite för o nackdelar med sport och smhojar om ja inte ska ha sm så ska ja istället lägga lite pengar på förgasare o grejer till rs:en men som sagt undra va ni tycker....

tack på förhand

dilidog

Jag tycker du ska spara hojen och lägga pengar på en mellanklassare ist. Du får väll börja övningsköra nu?

Att 2 takt sm är ovanligare än en svensk i rinkeby. Att dom därför kostar skjortan.

Bärgren skrev:
2236371 Jag tycker du ska spara hojen och lägga pengar på en mellanklassare ist. Du får väll börja övningsköra nu?

okaj ja jo för några dagar sen fick ja börja med d så fundera på om ja ska köpa en mellan nu istället;)

Dilidog skrev:
2236408 okaj ja jo för några dagar sen fick ja börja med d så fundera på om ja ska köpa en mellan nu istället;)
Köp mellan :fatta!

Var nära på o köpa en häromdagen. Men sedan kom jag ihåg att den hoj man skall köra upp på måste ha minst 375cc så då sket sig det. var en cr 250 sm lv reg för 19k som jag hade tänkt köpa. Kul lekmaskin.

Lundgren skrev:
2236430 Köp mellan :fatta!

Var nära på o köpa en häromdagen. Men sedan kom jag ihåg att den hoj man skall köra upp på måste ha minst 375cc så då sket sig det. var en cr 250 sm lv reg för 19k som jag hade tänkt köpa. Kul lekmaskin.
okaj kan ja absolut tänka mig;) heh men måste d va 375cc för att man ska få köra upp??

Bärgren skrev:
2236917 De har väll ändrat till 35kw nu med de nya EU-reglerna?
De har väll inte trätt i kraft än eller? Det är väll bara på förslag. Viktförhållandet skall då även ändras till 0,20 kw/kg eller vad det var.

Lundgren skrev:
2237041 De har väll inte trätt i kraft än eller? Det är väll bara på förslag. Viktförhållandet skall då även ändras till 0,20 kw/kg eller vad det var.
och det vetyder... wait for it... wait for it... SHEER PARTY DANCE :yoparty :yoparty :yoparty :yoparty

Dilidog skrev:
2236335 hejhallo

tack på förhand

dilidog
Inte för att klaga, men det gör jag nu endå.
I din text på 5 rader så hittar jag inte ett enda kommatecken eller punkt = Det blir extremt jobbigt att läsa texten då.
Bara en tanke :tummenupp
:backontop

Svenssson skrev:
2237270 Inte för att klaga, men det gör jag nu endå.
I din text på 5 rader så hittar jag inte ett enda kommatecken eller punkt = Det blir extremt jobbigt att läsa texten då.
Bara en tanke :tummenupp
:backontop

han har ju punkterna samlade i slutet ser du väl :rolleyes:

Nyheter
Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Back