Besjuten, kulhål i tanken???

Jas-95

Grön??
Gick med
12 Sep 2003
Hoj
Såld ZX9R
Nä så dramatiskt är det inte som ämnestexten lyder!!

Men i höstas när GR visade upp sin nya gula dräpare vid "Donken" på Sveavägen så var hans polare där också. Snubben har en gixxer turbo. Kommer inte ihåg vad han heter. Han hade rätt råa klistermärken på tanken. Fejakde kulhål. Såg mao ganska rått ut. Någon som vet vart man skaffar dessa?

JB

Jas-95 skrev:

Men i höstas när GR visade upp sin nya gula dräpare vid "Donken" på Sveavägen så var hans polare där också. Snubben har en gixxer turbo. Kommer inte ihåg vad han heter. Han hade rätt råa klistermärken på tanken. Fejakde kulhål. Såg mao ganska rått ut. Någon som vet vart man skaffar dessa?

JB

kan det vara såna här klistermärken du söker ?
http://www.danmobility.se/product.asp?c=214324918&n=518805426&pn=518805859

Jas-95 skrev:

JB

Brorsan har på bilen, han köpte dem på JSM i fältskytte. Kolla men nån vapenhandlare.

Har för mig att vissa affärer som kränger skämtartiklar brukar ha sånadär klistermärken.

Esquire skrev:
Har för mig att vissa affärer som kränger skämtartiklar brukar ha sånadär klistermärken.

Köpte såna från Hobbex på 80-talet. Satte dom på en livsfarligt tunn målvaktsmask för innebandy. :näsblod

Nyheter
Nytt världsrekord:”highchair wheelie” i 204 km/h

Den brittiske stuntföraren ...

Stora Motorcykelkatalogen 2026

Nu har vi öppnat förbeställ...

Nya Panigale V4 R: Ducatis nya högfartsvapen

Nya Panigale V4 R har senas...

Vilken otrolig comeback!

Spanjoren Marc Marquez full...

Indian slår rekord på Bonneville Salt Flats

Ända sedan INDIAN MOTORCYCL...

Nya Ducati Panigale V4 R