Besiktning ????

Orange Haze

Im on a highway to hell ;)
Gick med
18 Dec 2009
Hoj
Yamaha R6 -99
Blir tvungen att besiktiga min hoj :(
Nån som vet vilket ställe som är mest tolerant för LED baklampor som inte är e-märkta???
Jag vägrar ju byta hela undertail... inget alternativ alls.

Var fan ska jag besiktiga henne?

Finns nog ingen besiktningsstation som är snällare än någon annan. Det beror nog på dagsformen hos den enskilda besiktningsmannen hur uppmärksam och nitisk han är.

Du får helt enkelt chansa och ta smällen. Det värsta som kan hända är en ny besiktning. Välj själv vilket som är enklas för dig.

Finns nog ingen besiktningsstation som är snällare än någon annan. Det beror nog på dagsformen hos den enskilda besiktningsmannen hur uppmärksam och nitisk han är.

Du får helt enkelt chansa och ta smällen. Det värsta som kan hända är en ny besiktning. Välj själv vilket som är enklas för dig.

Stämmer nog bra, MEN jag har hört att vissa städer och enheter är inte lika nitiska..

MIN hoj gick igenom på klippans station (2 fel som ska åtgärdas utan ombesiktning) han godkände min eltejpslagning på höger blinker (bak)

verkade riktigt schysst faktiskt och gick att snacka med, dock glömt bort hans namn.

ingen kommentar om blåset och ingen mätning heller trots att jag sa att det inte var orginalblås

MIN hoj gick igenom på klippans station (2 fel som ska åtgärdas utan ombesiktning) han godkände min eltejpslagning på höger blinker (bak)

verkade riktigt schysst faktiskt och gick att snacka med, dock glömt bort hans namn.

ingen kommentar om blåset och ingen mätning heller trots att jag sa att det inte var orginalblås

Tackar!! Det är bokat nu! :banana

Om jag inte är helt ute och reser(är det ibland)så kollas e-märkning endast vid reg-besiktning isåfall e de bara o köra

klippan brukar släppa igenom det bästa
hade massa olagliga saker på en av mina bilar som dom inte bryde sig om och släppte igenom ändå : )

Jag pratade med en från sbp han sa att e-märkning kollas endast vid reg-besiktning, vid vanlig besiktning är dom ej petiga på den punkten.:tummenupp

Grattis Wilcan,,jobbat hårt för det :)
Innebär det att du nu e klar i verkstan?

Nyheter
Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti

MV Agusta tar ett nytt steg...

MV Agusta förlänger garantin till fem år

Italienska motorcykeltillve...

Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...

Idag inleds nationella potthålsveckan