craffe
Guest
Mer frågor från mig...
Kan jag besiktiga med motardhjul på? (de e väl fel dimension) Förutsatt att jag fixar hastighetsmätare, typ cykeldator.
Kan jag köra upp på en hoj med motardfälgar på?
Alternativet är crossdäck på org.-fälg Vilket är bäst att testa med?
Ska jag kanske typa om hojen med motarddäck eller hamnar jag i annan dyrare försäkringsklass? (har offroad nu)
Planerar att köra upp för 'mellanklass-A' hojen är nämligen på 9KW enligt regbeviset, så det är lugnt...
Då får jag ju köra på min egna, det måste va smidigt.
Får ju tungt kort automatiskt efter 2 år i alla fall.
Frågan är vad dom säger när man kommer dit på 160-vägdäck på excelfälg o ska köra upp.
Tacksam för kommentarer och hjälp!
Mvh / craffe som klarade uppskrivningen idag utan att ens ha öppnat boken. Plugga är en myt
Kan jag besiktiga med motardhjul på? (de e väl fel dimension) Förutsatt att jag fixar hastighetsmätare, typ cykeldator.
Kan jag köra upp på en hoj med motardfälgar på?
Alternativet är crossdäck på org.-fälg Vilket är bäst att testa med?
Ska jag kanske typa om hojen med motarddäck eller hamnar jag i annan dyrare försäkringsklass? (har offroad nu)
Planerar att köra upp för 'mellanklass-A' hojen är nämligen på 9KW enligt regbeviset, så det är lugnt...
Då får jag ju köra på min egna, det måste va smidigt.
Får ju tungt kort automatiskt efter 2 år i alla fall.
Frågan är vad dom säger när man kommer dit på 160-vägdäck på excelfälg o ska köra upp.
Tacksam för kommentarer och hjälp!
Mvh / craffe som klarade uppskrivningen idag utan att ens ha öppnat boken. Plugga är en myt