Benväska, armväska eller liknande?

walle110

Ny medlem
Gick med
6 Jun 2011
Hoj
Kawa ZX 750
Har nu äntligen lyckats blivit klar med körkortet och köpt mig själv en ombyggd Ninja från -91.

Problemet med ombyggnationen (bytta kåpor är problemet i sig) är att jag inte har någon plats att lägga ex. nycklar, mobil och plånbok under körning då jag använder ett skinnställ.

Frågan lyder därmed: Kan någon tipsa om någon typ av smidig fövaring, typ benväska, armväska eller liknande??

(Har ett litet utrymme under förarcutsen, dock är det direkt ovanpå batteriet samt blir relativt varmt under körning)

jag använder midjeväska funkar fint får plats med plånkan mobil nycklar papper och visir spray !!!

Japp . midjeväska här oxo. ser inte så "golligt" ut när man har den på ryggen. :gnissla

jag använder midjeväska funkar fint får plats med plånkan mobil nycklar papper och visir spray !!!

Vad är det för typ av midjeväska du använder? Länk uppskattas!

De från kriega ser rätt stora ut. Dessutom ser det som sagt lite mysko ut när man har den på ryggen :va

Vad är det för typ av midjeväska du använder? Länk uppskattas!

De från kriega ser rätt stora ut. Dessutom ser det som sagt lite mysko ut när man har den på ryggen :va

Asch det går säkert att vända på dom. :tummenupp
3 liter är väl inte så värst mycket om du kollar på R3, men det är väl jag det. :)

Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien