Behöver utnyttja forumet... 04 R1 motor sökes

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Tjo! Har grava problem, blir inga RR i år med race R1an om jag inte snarast hittar en motor. Jag har typ nada pengar egentligen, men om vi kan göra en utbytesdeal så vore det great. Behöver inte gå in på vad som hänt, men jag HATAR tjuvar!

vore hyvens om nån här som känner till en 04 R1 motor med papper eller utan, dock inte stulen såklart. Kontakta mig på 070 376 56 91.

Behöver endast självaste motorn, inge FI, luftburk osv.

tack

Swedie skrev:
Tjo! Har grava problem, blir inga RR i år med race R1an om jag inte snarast hittar en motor. Jag har typ nada pengar egentligen, men om vi kan göra en utbytesdeal så vore det great. Behöver inte gå in på vad som hänt, men jag HATAR tjuvar!

vore hyvens om nån här som känner till en 04 R1 motor med papper eller utan, dock inte stulen såklart. Kontakta mig på 070 376 56 91.

tack

Sök upp tjuven :finger :kulspruta :smasha eller gå raka vägen till Banken eller acceptera :gråta

Swedie skrev:

tack
Fleninge mc skrot har till 99% en dom har skrotat två vad jag vet
men den ena motorn är såld prova där..

Joo, nu måste du ju berätta vad som hänt.
Har du fått inbrott eller är det massa konstiga krejjor som hänt?
Och ta rovan från gathojen sålänge.

Tack, ska ringa skrotarna på Måndag. Jag blir iaf less... måste försöka få ihop pengarna nu bara. Bah!

Swedie skrev:
Tack, ska ringa skrotarna på Måndag. Jag blir iaf less... måste försöka få ihop pengarna nu bara. Bah!
Kollade du med Honda center om cbr 600,an?
annars får du ta min färdig kittade 03,a har själv inte tid i år kanske någon
träning på sin höjd.

Sniper skrev:
Kollade du med Honda center om cbr 600,an?
annars får du ta min färdig kittade 03,a har själv inte tid i år kanske någon
träning på sin höjd.
ringde honda sverige o det finns inga hondor nånstans tyvärr.

Tyvärr kan jag inte köra med en kittad 03 CBR600RR då jag ska ställa upp i STD600. Tackar så väldigt mycket ändå!

Förhoppningsvis landar min hoj hos mig i mitten av April. Då funkar det kanske.

Fast iofs, för träning lånar jag gärna din 03a :) Har ju körning den 4-6 april på gelleråsen. Sen ska jag vidare till england o köra, sen tillbaka till anderstorp för träning om allt går som det ska, sen tävling den 1 maj.

Swedie skrev:
ringde honda sverige o det finns inga hondor nånstans tyvärr.

Tyvärr kan jag inte köra med en kittad 03 CBR600RR då jag ska ställa upp i STD600. Tackar så väldigt mycket ändå!

Förhoppningsvis landar min hoj hos mig i mitten av April. Då funkar det kanske.

Fast iofs, för träning lånar jag gärna din 03a :) Har ju körning den 4-6 april på gelleråsen. Sen ska jag vidare till england o köra, sen tillbaka till anderstorp för träning om allt går som det ska, sen tävling den 1 maj.
Låna ut hmm tyvär så sitter jag inte rikigt i sittsen att jag har råd
att agera sponsor satsar nog på att sälja den fast det svider.

Swedie skrev:
Gathojen är gathojen. Den ska inte köras på bana med. Vill ha den fin.

Visst, men som Gottis skriver så har nöden ingen lag. Ibland kan man inte både ha kakan kvar, och äta upp den samtidigt. Vill du helst rejsa så.....

Det är väl bättre att ha tid på sig att söka motor till gathojen än att avstå tävlingssäsongen med racehojen?

Ninjaboy skrev:
Det är väl bättre att ha tid på sig att söka motor till gathojen än att avstå tävlingssäsongen med racehojen?
möjligen japp. Men jag gör allt just nu för att slippa slita ur och i en motor från ena hjoen till det andra kadavret. :tungan

Men såklart, är det så att det faktiskt inte blir något nytt köp av motor så får jag väl ta och acceptera förlusten och köra med vad jag har.

Tråkiga är ju att jag inte får 600an förrän mitten av april (kanske). Hade jag 600an redan nu skulle jag inte vara lika orolig heller.

Usch vad materialistisk jag låter.

Swedie skrev:
Usch vad materialistisk jag låter.
Ja, lite i-landsproblem är det med bara 2,5 hojar. :hihi Men jag har blivit bestulen själv 3 gånger så jag vet hur det känns att hata. :huvet

Gjorde en sökning på skrotarna men hittade ingen motor till en -04 Yamaha. :(

*/ ?>
Nyheter
Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Back