Behöver hjälp med "The all-seeing eye"

SkorvKalle

2 hjul för mycket
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Fyrhjuling
jag har laddat ner programmet "The all-seeing eye" för att hitta servers till cs.. men programmet säger att jag inte har installerat varken halflife eller counter-strike.. vad är felet :confused: måste jag installera om half-life och cs efter att jag har installerat "The all-seeing eye" ?? Den hittar ett spel, och det är neverwinter nights.. men varför hittar den inte counter-strike och halflife??

HJÄLP!!

ps. har kollat i deras FAQ och där står inget ds.

SkorvKalle skrev:
jag har laddat ner programmet "The all-seeing eye" för att hitta servers till cs.. men programmet säger att jag inte har installerat varken halflife eller counter-strike.. vad är felet :confused: måste jag installera om half-life och cs efter att jag har installerat "The all-seeing eye" ?? Den hittar ett spel, och det är neverwinter nights.. men varför hittar den inte counter-strike och halflife??

HJÄLP!!

ps. har kollat i deras FAQ och där står inget ds.
Är det inte så att du måste peka på cs/hl foldern, alltså där *.exe filen ligger?

Re: Re: Behöver hjälp med "The all-seeing eye"

Spiken skrev:
Är det inte så att du måste peka på cs/hl foldern, alltså där *.exe filen ligger?
joo det kan man men det finns en sök ochså som letar upp all spel(om jag inte har fel. det fanns i den äldre all-seeing eye).

Nyheter
EU:s fartgräns för MC stoppad

SMC, FIM och FEMA har lycka...

Femte generationen Monster är här

Legendariska Ducati Monster...

Påvens BMW R18 utauktionerad

Den 3 september 2025, under...

GGN 2025, värsta hittills !

Conny Bohlin, VD för Nordic...

Bildsvep – GGN 2025

På plats i depån på årets G...

Wunderlich vindavvisande väskor

Pressrelease om nyhet från ...

GGN Shakedown – Stark Varg EX!

MysEnduro i Laxå I sönda...

Bike nr 10 lämnad till tryck!

Nästa nummer av Bike är som...

Missa inte Katalogen 2026!

Stora Motorcykel...

Flera stora stjärnor till 2025 års Gotland Grand National!

David Knight, Ducati Åre...

Back