Behöver hjälp med eskort för en svensexa!!

Freppa

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen
På lördag skall vi ha svensexa för en polare. Tyvärr har det fallit bort folk som vill eskortera honom vid kidnappningen med hoj (vi är nu KANSKE 3), och jag AVSKYR att inte genomföra det jag åtagit mig, så nu efterlyser jag folk som vill vara eskort på lördag den 24/5. Det tar cirka en timme i anspråk, skulle göra mig och polarna jäkligt glad och efter det så är det bara att susa iväg och köra tokmycket.

Offret kommer åka till Huddinge Järn och Bygg och vara där 11.30. Därifrån så kommer han åka bakpå min hoj på lite roliga vägar som jag skall fundera ut för att sedan anlända till Årsta Havsbad. Om vi samlas 11.10 så är allt klart senast 12.30.

Skriv nedan BARA OM DU ABSOLUT TÄNKER KOMMA. Om jag inte har tillräckligt med folk så måste jag hitta ett alternativ (Självklart blir det inget av om det regnar, då blir det istället nåt annat).

/Freppa - In need of help.

Ps. Om du eller någon kamrat har en rolig bil som kan vara backup utifall allt skiter sig (väder, närvaro osv), PM:a mig

Kom igen nu! Några fler med hoj och körkort och boende finns det säkert i Stockholm :fakta

:squid :squid :squid :squid :squid :squid :squid :squid --> Svensexa

Häng med nu! :tummenupp

Ambulans: LYSANDE IDÈ! Tar du med dig lite av de där roliga pillrena som du pumpar i mig när jag blir för mycket också? *Drömmer sig bort drägglandes.....*

Freppa skrev:
Ambulans: LYSANDE IDÈ! Tar du med dig lite av de där roliga pillrena som du pumpar i mig när jag blir för mycket också? *Drömmer sig bort drägglandes.....*

dina stolpiller menar du :p
Nä.. här ska vi ha effekt på sekunden, alltså... den grövsta nålen som vi har..alternativt en ben-nål som man kan skjuta direkt in i benmärgen med. sen en 20 ml spruta med nåt gott i gott mojs intravenöst. Sen kan svensexeförnedringen börja..

undrar om han kommer att uppskatta att bli runtskjutsad i ett badkar.. seendes ut som han fått en halvsidesförlamning av drogen.. med latexmask o grodfötter, en tulipan stickandes ut från Rectum.

Det kallar ja minne för livet :D :D

Freppa skrev:
Äh, kom igen nu, hur långt kan det vara att köra? ;) :rock

18 mil bara... men ja tror inte SOS blir sååå lycklig om ja bara försvinner från stan...

- SDX 914 kom !
- SDX 914 hallååååååååååååå........... !!!!! :rolleyes:

Men Freppa, tror du verkligen att det är så bra att sätta en som aldrig har åkt hoj förut bakpå dig? Den människan kommer, om han överlever, aldrig att åka hoj igen. :notme

Hepp!

För alla er som nu valt att ställa upp - STORT TACK!

Vi träffas runt 11 vid Huddinge Bygg & Järn (Ligger vid det stora korset där OK, Statoil och Mattfabriken ligger längst med Huddingevägen).

/Freppa :tummenupp

Jag hänger gärna på som bromskloss eller så :)
menar, någon måste se till att freppa håller sig i skinnet.

// V

*/ ?>
Nyheter
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Back