Behöver folk som kan affischera! NU!

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Det behövs lite folk som kan hjälpa till att affischera för SM.et på Anderstorp.
Följande orter behöver bättre täckning!

Helsingborg
Varberg
Kungsbacka
Ljungby
Värnamo
Hässleholm
Linköping

Se följande tråd för mer info. Promota RR

Last edited:
men ge hit nån lämplig fil med affischen så jag kan slänga upp lite i helgen då!

//håkan

Om du inte hittar någon i Varberg kan jag väl dela upp mina affischer mellan de två städerna.

Hörde reklam på Radio Match i Borås igår angående sm:et. Lite skillnad mot förra året. :)

MrGooFy skrev:
Hörde reklam på Radio Match i Borås igår angående sm:et. Lite skillnad mot förra året. :)

Synd att ingen lyssnar på Radio Match då, förutom fjortisar som "asså, ja ba ääääälskar Fredrik Sandgren, va!" och ensamstående mammor i trettiofemårsåldern som förgäves önskar Sommaren i City med Angel varje dag.

/M. Äster S. Tereotyp

Om du skicka affischer till mig, kan jag sätta upp några i Norrköping :tummenupp

Idag damp det ned ett gäng snygga affischer i brevlådan, bra jobbat Goodstuff. Nu ska det ut o klistras :)

Goodstuff skrev:
Det behövs lite folk som kan hjälpa till att affischera för SM.et på Anderstorp.

Glöm inte bort att delegera nedplockning av affischerna också. Det ger ett otroligt lodigt och oseriöst intryck med flagnande affischer för ett evenemang som skedde förrförra året eller nåt ditåt. Bara en tanke, eftersom det inte är lika självklart för alla. :tummenupp

69:an skrev:
Glöm inte bort att delegera nedplockning av affischerna också. Det ger ett otroligt lodigt och oseriöst intryck med flagnande affischer för ett evenemang som skedde förrförra året eller nåt ditåt. Bara en tanke, eftersom det inte är lika självklart för alla. :tummenupp
God tanke. Ska uppdatera med det också.

Redan fixat, det sitter två på Lillemans i Lund och idag sitter det två på Mc-Huset i Malmö, jag satte en i köket oxo, det är ju många som hälsar på hos oss.

Loader skrev:
Idag damp det ned ett gäng snygga affischer i brevlådan, bra jobbat Goodstuff. Nu ska det ut o klistras :)
Tusan vad jag skickade paket i torsdags. 33 stycken och drygt 200 affischer.

Goodstuff skrev:
Följande orter behöver bättre täckning!

Helsingborg
Varberg
Kungsbacka
Ljungby
Värnamo
Hässleholm
Linköping

Se följande tråd för mer info. Promota RR

Jag kan sätta upp ett gäng affischer i Värnamo men först efter 3juni, befinner mig i Skövde fram tills dess.

*/ ?>
Nyheter
Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem

WP har länge varit synonymt...

Donut Labs solid state-batteri – redo för användning i Verge-motorcyklar

Donut Labs VD Marko Lehtimä...

Donut Labs solid state-batteri – redo för användning i Verge-motorcyklar

Donut Labs VD Marko Lehtimä...