Behöver du också streetfighterkrona, se hit

Status
Ej öppen för fler svar.

softis83

Fighterbyggare
Gick med
6 Jan 2008
Hoj
CBR600F fighter stunt
Hej

Vet att det kanske inte är helt ok att göra reklam här men hoppas tråden ändå får stanna kvar i alla fall det är en jättetrevlig privatperson som extraknäcker lite och är supergrym på cnc och bygger dom bästa och snyggaste styrkronorna jag sett.
Har själv haft en och testat och även kraschat två gånger med den så det är fan mer kvallitet i den kan jag lova än i originalkronorna.

Han gör på beställning så nu skall han göra ett gäng så om du behöver en så tycker jag du skall ta kontakt med honom.

Kolla in hans annons tycker jag

http://www.blocket.se/skaraborg/Streetfighter_Gaffelkronor_16899147.htm?ca=6&w=3

Jag beställer till cbr600f4i så är du ute efter en du med så haka på nu men han har rätt många olika modeller och gör på beställning efter önskemål.

Varför jag gör reklam för honom???
Enkelt, jag är en så jäkla nöjd kund som tycker att den kille är kanon och förtjänar att få tjäna lite stålar samtidigt som han gör oss hojåkare en tjänst genom att ge tillverka riktigt bra grejer till oss till ett riktigt bra pris

Bifogat

• 5342072517.jpg
    5342072517.jpg
    51.1 KB · Visningar: 56
Tre saker...

1. Fel forumskategori, denna kategori är till för hojbyggen och denna tråd är inte en tråd om ett hojbygge.

2. Han finns redan här på SH och går under namnet Slowdog, han gör riktigt bra strykronor och andra saker. Det är bara skicka han ett pm och fråga vad han kan hjälpa till med.
Jag har själv en Slowdog-krona till en av mina hojar och kan intyga att de är av bra kvalitet.

3. Denna tråd är lite väl mycket reklam och därmed bryter den mot SHs regler.

Resultat: Trådflytt & låsning av tråden.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul