Behöver byta däck till måndag - någon som kan hjälpa (nordvästskåne)?

Beckis

Medlem
Gick med
10 Aug 2005
Hoj
2007 Buell XB12S
Hallå!

Jag ska köra på Knutstorp på måndag och fick för mig att jag vill byta däck till ett par mjukare (som jag har hemma)... grejen är att jag kör "finhoj" och ingen banhoj så jag vågade inte fixa på biltemas däckskrängare här hemma med risk för att repa fälgarna ...

Är det någon som har lust att hjälpa till som har rätt grejor och kunskap?? :Bugar

Jag bor i Ängelholm, så om någon bor i den omnejden vore det topp!

/Rebecka

Jag har verktygen framlagda för avmontering ;) men ville inte ta av dem innan jag visste om det var någon som kan hjälpa mej...

Var bor du? Har fått PM från Rydebäck också men kör gärna kortare om det går, lat som man är ;)

kan du plocka av hjulen hemma & ta med ? eller kommer du med hela hojen ?

Jag har verktygen framlagda för avmontering ;) men ville inte ta av dem innan jag visste om det var någon som kan hjälpa mej...

Var bor du? Har fått PM från Rydebäck också men kör gärna kortare om det går, lat som man är ;)

Firman jag jobbar på ligger på Ättekulla i Hbg

Vi har stängt, men jag har nyckel :D

du får bjussa på fika på knudan på måndag, tjejen skall köra & jag ut o kolla/fota :tummenupp

Haha okej! LÄTT! Kul att det är någon och fotar på måndag - får köpa några bilder av dig om du får nåt på mig.

Vilken tid passar dig? Jag är ingen proffsmekaniker, så jag måste iaf ha en timme + körtid... :)

Haha okej! LÄTT! Kul att det är någon och fotar på måndag - får köpa några bilder av dig om du får nåt på mig.

Vilken tid passar dig? Jag är ingen proffsmekaniker, så jag måste iaf ha en timme + körtid... :)

14.00 ?

Däckab på fornminnesgatan 2 - Ä-kulla

Skurva bort hjulet, ta med däcket, åk iväg till någon öppen däcksfirma o förklara läget(om tiden/öppettider finns för detta) ja annars får du väl köra med däcket du har.

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti