Förvånad över att det inte finns en sån här tråd på SH redan, alla måste ju ha en broken bones club!
Behöver inte gå igenom några regler, dom är väl ganska uppenbara.
Bifoga en kort berättelse och gärna bilder så kan ni sen klassa er själva som medlemmar i denna prestigefulla klubb!
Jag kan börja då:
Vurpade med polarens Honda cr250 i ett grustag i en hastighet som jag skulle beskriva som "jävligt hög".
Träffade en sten med framhjulet varpå hojen vobblade till kraftigt och stack iväg åt vänster. Själv stod jag upp vid tillfället, försökte reflexmässigt att "hålla kvar" den med misslyckades fatalt och flög istället iväg som en vante och käkade grus i vad som känndes som 100 meter..minst!
Ställde mig upp och konstaterade att jag hade vrickat sönder foten, höften, armbågen och handleden var köttfärs och att jag hade brutit båtbenet (för andra gången!
) samt en hyffsad hjärnskakning.
Kan ju tillägga att jag hade full skyddsutrustning och väst med skydd för hela överkroppen men iom att jag landade så hårt och i så hög hastighet så "skalade" armbågsskyddet bara bort huden och lite till, samtidigt som plasten från det hade bränts fast i såret.
Bifogar en röntgenplåtsbild och låter bli att posta dom andra då dom är lite väl "grafiska".

Sådär! Nu är det eran tur, skriv på!

Behöver inte gå igenom några regler, dom är väl ganska uppenbara.

Bifoga en kort berättelse och gärna bilder så kan ni sen klassa er själva som medlemmar i denna prestigefulla klubb!

Jag kan börja då:
Vurpade med polarens Honda cr250 i ett grustag i en hastighet som jag skulle beskriva som "jävligt hög".

Kan ju tillägga att jag hade full skyddsutrustning och väst med skydd för hela överkroppen men iom att jag landade så hårt och i så hög hastighet så "skalade" armbågsskyddet bara bort huden och lite till, samtidigt som plasten från det hade bränts fast i såret.

Bifogar en röntgenplåtsbild och låter bli att posta dom andra då dom är lite väl "grafiska".

Sådär! Nu är det eran tur, skriv på!