BB bättre glasssäjare än Maverick 750

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Johodå. I en kiosk ute i Sthlm skärgård skall jag stå och se glad o trevlig ut så jag kan sälja massa mjukglass och andra onyttiga saker till alla skärgårdsbor.
Jag jobbar mellan 10-18 och det ligger ute på Muskö.
Så vågar ni trotsa den skitiga tunneln så är ni välkomna ut för att hälsa på!

Dessvärre jobbar jag inte så mycket helger, men ni har väl snart semester ändå. Hoppas någon vågar leta sig ut :rock

Maverick750RR, nu jävlar serru. Jag får äta mjukglass o du ishårda pinnar ;)

om jag hinner få mitt körkort innan sommaren är slut så kanske jag kommer och köper en glass av dig. :p

Vi mäter försäljningssifror istället :cool:

Mitt rekord är nog 18670kr på en dag.... mer kommer det att bli. Man mäter en vecka i taget och lägger samman måndag-fredag. Klår du mig köper jag glass till dig. :hej

Let´s dance :rock

750RR
sen är et ett S för mycket i din osexiga rubrik :cool:

Det mesta jag sålt glass för är 150 kr på fyra timmar, så jag är nog slagen.

Visst! Klart man kan försöka ta sig dit.
Kan man få en färdbeskrivning? Har aldrig varit på Muskö. eller i Muskö, eller vad det heter.
Är det Mus Kö dit? :p :rofl

EDIT:Stavfle

Nr:18 skrev:
I att ta licens? I att köra hoj? I att sälja glass? :rolleyes:

Jag finner inget lustigt över att jag kör sämre än andra. Det finns så många som kör sämre än mig.

Kul att du kör bra, fortsätt med det. Finns de som inte ens kan köra alls men gärna vill.
Jag kör inte över min förmåga, tills jag höjer min förmåga att "köra hoj" så behöver inte du berätta att jag kör sämre än dig som kört säkerligen 10år mer än jag.

750RR

Bikerbitch skrev:
Johodå. I en kiosk ute i Sthlm skärgård skall jag stå och se glad o trevlig ut så jag kan sälja massa mjukglass och andra onyttiga saker till alla skärgårdsbor.
Jag jobbar mellan 10-18 och det ligger ute på Muskö.
Så vågar ni trotsa den skitiga tunneln så är ni välkomna ut för att hälsa på!

Mickrumsbrygga ?

Re: Re: BB bättre glasssäjare än Maverick 750

Jasså du?! Du ska stå på Mickrum i sommar du eller?
Fan, där har man ju käka några ggr i sina dar:tummenupp
Freddan jobbar väl som ett as hela sommaren i vanlig ordning, men ja ska fan lura ut Ullabritt på en sväng med deras Honda-nånting-glidare, i sommar :D

Låter ju som en vansinnig dagsutflykt. Får jag en glass gratis om jag kör dit?

Gustav1 skrev:
Låter ju som en vansinnig dagsutflykt. Får jag en glass gratis om jag kör dit?

du bor 20mil från mig och när jag är i ljungbyhed nästa tisdag är det närmre =P och kommer du till glassbilen i ljungbyhed DÅ - ja, DÅ får du glass gratis :hej

750RR :cool:

maverick_750rr skrev:
du bor 20mil från mig och när jag är i ljungbyhed nästa tisdag är det närmre =P och kommer du till glassbilen i ljungbyhed DÅ - ja, DÅ får du glass gratis :hej

750RR :cool:

Schysst, vilken tid? :5sure

amullo skrev:
Det mesta jag sålt glass för är 150 kr på fyra timmar, så jag är nog slagen.

:D Det har nog t o m jag slagit, i en kiosk i en by med 340 registrerade invånare.

Dessutom har jag ätit glass för drygt 80 spänn på tjugo minuter. :zpy (Ganska mycket fusk dock, det var på Smultronstället.) :rodnar

Flagga skrev:
:D Det har nog t o m jag slagit, i en kiosk i en by med 340 registrerade invånare.

Dessutom har jag ätit glass för drygt 80 spänn på tjugo minuter. :zpy (Ganska mycket fusk dock, det var på Smultronstället.) :rodnar

Jag äter glass nu :)

Gustav1: Kom till Fyrkanten i Ljungbyhed 17:10 så kommer jag dit då. Missar man fyrkanten i lj-hed ska man inte köra motorcykel :crash

750RR

Nyheter
CFMOTO V4 SR-RR

CFMOTO presenterade sitt pr...

Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Yamaha R7 får stor uppgradering!

Yamaha R7 får en nängd uppg...

BMW F 450 GS för prisvärda äventyr

BMW presenterade den länge ...

BSA Thunderbold avtäckt på EICMA

BSA har avtäckt sin fjärde ...

ExploreBike: Lerigt Gotland Grand National

Årets Gotland Grand Nationa...

Nytt om H-D Bagger-Världscupen

Under en presskonferens på ...

BMW F 450 GS ”Din bästa kompis”