Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det är sjukt kul om man gillar den typen av spel, otroligt skön känsla och grafik. Sniffa över djungeln med en helikopter med Ride Of The Valkyries tjutande ur helikopterhögtalarna samtidigt som man smattrar med kulsprutorna, kan det bli bättre?Mr_Turbo skrev:Så det har kommit ut nu? Är de nå kul då?
De låter ju ruskigt skönt, är det tuffa prestandakrav på dator eller?sgtpepper skrev:Jag kör! Köpte det i söndags och hoppar runt på lite olika servrar, har inte hunnit få några favoriter ännu.
Det är sjukt kul om man gillar den typen av spel, otroligt skön känsla och grafik. Sniffa över djungeln med en helikopter med Ride Of The Valkyries tjutande ur helikopterhögtalarna samtidigt som man smattrar med kulsprutorna, kan det bli bättre?![]()
Japp.Mr_Turbo skrev:De låter ju ruskigt skönt, är det tuffa prestandakrav på dator eller?
Med mitt Geforce Ti 4200 flöt BF1942 perfekt, men i Vietnam så måste jag köra mediuminställningar för att kunna lira hyffsat smärtfritt. Nytt grafikkort ligger högt på önskelistan...
Jag har ett Radeon 9600Pro och fick också justera ned mina grafikinställningar något, men det är snyggt ändåJoS skrev:Japp.Spelet använder DirectX 9, så skall du ha flyt i liret så måste du ha ett grafikkort som stöder det hårdvarumässigt. Med mitt Geforce Ti 4200 flöt BF1942 perfekt, men i Vietnam så måste jag köra mediuminställningar för att kunna lira hyffsat smärtfritt. Nytt grafikkort ligger högt på önskelistan...
JoS skrev:Min hojåkning kommer troligtvis bli lidande i vår!![]()
sgtpepper skrev:Haha, jag äger dig med mina elite-scores![]()
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |
Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc
Yamaha Motor har vunnit en ... |
|
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten
Yamaha Motor Europa NV fil ... |