Battlefield vietnam

WaZZe

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 525exc-06 mutard och en URretta samt R1 kråssplejn
Nån fler som kör detta underbara spel och på vilken server?

Jag kör! Köpte det i söndags och hoppar runt på lite olika servrar, har inte hunnit få några favoriter ännu.

Mr_Turbo skrev:
Så det har kommit ut nu? Är de nå kul då?
Det är sjukt kul om man gillar den typen av spel, otroligt skön känsla och grafik. Sniffa över djungeln med en helikopter med Ride Of The Valkyries tjutande ur helikopterhögtalarna samtidigt som man smattrar med kulsprutorna, kan det bli bättre? :)

sgtpepper skrev:
Jag kör! Köpte det i söndags och hoppar runt på lite olika servrar, har inte hunnit få några favoriter ännu.

Det är sjukt kul om man gillar den typen av spel, otroligt skön känsla och grafik. Sniffa över djungeln med en helikopter med Ride Of The Valkyries tjutande ur helikopterhögtalarna samtidigt som man smattrar med kulsprutorna, kan det bli bättre? :)
De låter ju ruskigt skönt, är det tuffa prestandakrav på dator eller?

Mr_Turbo skrev:
De låter ju ruskigt skönt, är det tuffa prestandakrav på dator eller?
Japp. :) Spelet använder DirectX 9, så skall du ha flyt i liret så måste du ha ett grafikkort som stöder det hårdvarumässigt. Med mitt Geforce Ti 4200 flöt BF1942 perfekt, men i Vietnam så måste jag köra mediuminställningar för att kunna lira hyffsat smärtfritt. Nytt grafikkort ligger högt på önskelistan...

Jag köpte spelet på lunchen i torsdags (det släpptes i torsdags) och har som sgtpepper inte hittat någon speciell favoritserver ännu.

Spelet blir bättre och bättre för varje dag. Min hojåkning kommer troligtvis bli lidande i vår! :död

Last edited:
Bah. Nu verkar det som jag måste köpa det också. Bär mig lite emot då jag vet hur jävliga DICE är mot sina anställda. :fatta!

Har inte Boomtown några servers med Vietnam? Jag lirar både BF och DC på deras servrar och dom rockar stenhårt. :rock

Med mitt Geforce Ti 4200 flöt BF1942 perfekt, men i Vietnam så måste jag köra mediuminställningar för att kunna lira hyffsat smärtfritt. Nytt grafikkort ligger högt på önskelistan...
:fakta

Stämmer bra, Nu är det verkligen dags för att uppdatera för mig!
(blir nog dyrt... :( )

JoS skrev:
Japp. :) Spelet använder DirectX 9, så skall du ha flyt i liret så måste du ha ett grafikkort som stöder det hårdvarumässigt. Med mitt Geforce Ti 4200 flöt BF1942 perfekt, men i Vietnam så måste jag köra mediuminställningar för att kunna lira hyffsat smärtfritt. Nytt grafikkort ligger högt på önskelistan...
Jag har ett Radeon 9600Pro och fick också justera ned mina grafikinställningar något, men det är snyggt ändå :).

Hojta till om ni hittar några exeptionellt bra servrar! Snart börjar förresten BFTracks att lagra ranking för Battlefield Vietnam också, så då får man börja skärpa sig när man lirar ;).

Nyheter
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!