Barnsligt förtjust i nya Proton V5

Macho Woman

Äppelkäck
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Förvuxen 80-talsmoped
Den är inte bara snygg. Den verkar gå fort också för att vara nykonstruerad. Tolfte plats för McWilliams i första kvalet. Någon fullständig succé som för Duccen tror jag inte att det blir, men nog kan den hamna bland de fem ett par gånger. <-----Kvalificerad gissning. Vad tror ni om Proton V5:s chanser?

De första helgerna tror jag den får svårt att hitta upp ovanför 10:e, men efter några race tror jag den (med McWilliams i första hand) kommer vara uppe i tätklungorna och visa sig då och då.
Och visst är den läcker! :tummenupp

Den är definitivt ball. Första gången i mannaminne som McWilliams sitter på en hoj som inte är undermotoriserad. Svårt att säga så mycket om hur de kommer att placera sig innan racet. Jag hoppas bara att den är jävligt bra - det förtjänar alla i Proton KR! :rock

Harkel....

BILD!!!!!! :hej

Hmm....

Den ser ganska tung ut framtill, inte så smäcker och fin direkt men säkert strömlinjeformad som annars!!!
Stänkan var ju :skrämd

Främre delen av cykeln tycker jag är riktigt ful.
Men går den bara snabbt och säkert så spelar väl det mindre roll.

Är böjd att hålla med skäggMelchet. Framändan är inte så snygg. Jag håller personligen mer på Aoki - fränare körstil får man leta efter!

Jag gillar ljuddämparen, den får nog mina 106dB att verka mesiga :skrämd jag tycker inte att motorcyklar som låter mycket är något negativt när det finns så fina hörselskydd nu för tiden peltor :rock ...och ja detta är en pik till alla som bor nära motorbanor och gnäller. Jag tycker det är dags att få till en "riktig" debatt i ärendet, kanske att utnämna någon eldskäl här på forumet. nä, nu sticker jag ut å raggar brudar med min b-licens :confused:

Den var ju riktigt fin!!! Gillar både KR3:an och den nya V5:an. :bow
Kan berätta att efter dagens kval är DB-glas beställt till min älskling (kunde inte låta bli)

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti