Bankörning på Knutstorp 5/7

Hörru knas! Bilden är inte klickbar, du får länka i taggen också... ;)

Aldrig i livet - du får jobba lite själv. Bilden knyckte jag från hemsidan och där är den klickbar - fattar inte hur det går till?!?! Iallafall jag som gjort den så jag gör som jag vill :D *hihi*

Så här gör man....

....vad duktig jag är!! :D

Last edited:
Xeno, ser att du skall hålla dig till att knacka HTML ... så det är bara att skänka det svarta monstret till mig :D

grandmaster skrev:
Xeno, ser att du skall hålla dig till att knacka HTML ... så det är bara att skänka det svarta monstret till mig :D

Ok då!

Lova att du är snäll mot henne bara! För det är väl min afrikanska granne du pratar om va???? :D

metallgutten skrev:
Aldrig i livet - du får jobba lite själv. Bilden knyckte jag från hemsidan och där är den klickbar - fattar inte hur det går till?!?!

Det är ju inte så svårt, inte ens för en skåning! Du gör ju bara en html-tag där både URL och IMG ingår. Bit av kaka. :hej

Trist...

att körningen är samma helg som Sm i Härnösand.... :(

Trist för mig alltså... :tummenupp

metallgutten skrev:
Japp, you bet - min favvobana :bow = 1.06 om det är varmt (över 16 grader alltså)

Ok sållet! ;)

Är det bra väder ses vi då. Du får bara köra på ettan och hålla inne bromsen lite mer än vanligt då, så kanske jag kan hänga på om du har vänligheten att visa spår runt banan. :rodnar

Passa på nu alla gasglada, även icke medlemmar är välkommna, om det blir 25 tjejer så kan ni kanske få en egen grupp att stajla med, men det bestämmer förståss styrelssen.

Boka er nu innan ni missar årets händelse :squid

metallgutten skrev:
blir ingen "egen" tjej-grupp, men vi vill såklart se en massa tjejer som kör ändå :rock

Men tänk dig 25 tjejer på banan, det hade jag gillat iaf, kom loss & kör med oss.

metallgutten skrev:
blir ingen "egen" tjej-grupp, men vi vill såklart se en massa tjejer som kör ändå :rock

Kan man senare på se vem som anmält sig till den 5/7 på eran otroligt snygga och väldesignade *fjäsk - om det inte framgick* webbsida?

Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!