Bankörning med Fiver den 2:e juli - Samåkning?

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Jag, Riddick, -Sebbe-, Damma och Tant Krascha har bokat oss på Fivers körning på Anderstorp den 2:e juli och vi har ett logistiskt problem.
Vi har två släp och fem hojar vilket inte går att mixa och matcha. Varje släp tar två hojar.

Vi söker därför efter en samåkningspartner att dela släphyran och soppan ToR Anderstorp med. Nån annan som skall upp o köra?

P.S. Vi är ohyggligt trevliga! D.S.

Och ALLA som följer med får sjunga minst en sång för tant OCH bjuda henne på godis HELA DAGEN!!! :fakta

:födelseda

PS. Kan nå'n ta med plåster också? Buntband och silvertejp har jag själv. Apropå mitt "fina" andranick... :rolleyes: DS.

Hypermuttan mot alla små, ettriga Daytonor... Riddick, har du börjat darra än?!? :kiss

Last edited:
Jo då jag darrar så ända in i vassen. Dessutom jobbar jag på ett excelblad med bortförklaringar :skakar

Nu blir jag konfunderad:va Kan och får ens kvinnfolk beträda Anderstorp.... Är det så så går skam på torra land.

Snälla säg att det inte är så snälla:Bugar

Nu blir jag konfunderad:va Kan och får ens kvinnfolk beträda Anderstorp.... Är det så så går skam på torra land.

Snälla säg att det inte är så snälla:Bugar

Du är bara skraj.:fakta Du skulle göra i byxorna om en :tuttar körde om dig på bananen, så det är bättre att inte låta dem köra alls. :tungan

FEGIS!!! :arsele

Jo då jag darrar så ända in i vassen. Dessutom jobbar jag på ett excelblad med bortförklaringar :skakar

Hypermuttan nu konsumenttestad på Knudan. :tuttar Jag kan säga så här, jag tar med fikakorgen till rakan på Anderstorp. :rolleyes:

Riddick, jag tror att min hoj vibrerar mer än du kan darra. :D

Hypermuttan nu konsumenttestad på Knudan. :tuttar Jag kan säga så här, jag tar med fikakorgen till rakan på Anderstorp. :rolleyes:

Riddick, jag tror att min hoj vibrerar mer än du kan darra. :D
Fan, vi får ta med oss paraply och simfenor också. :gnissla

world_image

world_image

Har vi något tält eller stannar vi inomhus/hemma om det är pissväder? :va
Jag har inget tält i alla fall. Vi får väl vänta och se prognosen imorgon innan vi avgör det. Blir det bara risk för en och annan skur så är jag beredd på att åka upp, vet att -Sebbe- säger detsamma. Lite mer tveksamt med "min hoj är ny och får inte bli smutsig" Riddick :D

Jag har inget tält i alla fall. Vi får väl vänta och se prognosen imorgon innan vi avgör det. Blir det bara risk för en och annan skur så är jag beredd på att åka upp, vet att -Sebbe- säger detsamma. Lite mer tveksamt med "min hoj är ny och får inte bli smutsig" Riddick :D
Han är skraj för smuts och tant Krascha... :rofl Ojojoj.

Då skulle han ha sett min Hypermutta för tre veckor sedan, helt brun. :tungan

Av LERA. Efter att ha varit fast bakom en bil på vägarbetsavsnitt utanför Uppsala. Snuskhummer. :mad:

ÄäähhNi e bara avundsjuka för att min hoj glänser mer än era :yoparty Dessutom vet alla att snyggast vinner. Att vara snabbast är sekundärt....

-Sebbe- försöker bara kompensera sin R6:a med ett snyggt skinnställ :D

ÄäähhNi e bara avundsjuka för att min hoj glänser mer än era :yoparty Dessutom vet alla att snyggast vinner. Att vara snabbast är sekundärt....

-Sebbe- försöker bara kompensera sin R6:a med ett snyggt skinnställ :D
Ahaaaaaaaaaaaaa, det är snyggast i DEPÅN som gäller imorgon. :tummenupp

Vad skönt, då kan jag sluta memorera bananen och visualisera kurvtagningen nu. :tungan

:D Jag som just skulle åka ner och justera fjädringen. Hmm... får ta fram putstrasorna istället. Eller... Näää, jag lämnar WO till dig Riddick! Du vinner! :kiss

Vinner vad :va Största kärringen i depån tävlingen eller??
Tycker du ska justera fjädringen Yasha så kan vi använda hojarna som de är tänkta att användas, köra fort på banan :yoparty

Stå och glänsa i depån får andra sköta :arsele

Vinner vad :va Största kärringen i depån tävlingen eller??
Tycker du ska justera fjädringen Yasha så kan vi använda hojarna som de är tänkta att användas, köra fort på banan :yoparty

Stå och glänsa i depån får andra sköta :arsele

Tänk vilken bummer för Riddick om det regnar på vägen till A-torp och det sedan blir uppehåll hela dagen. Då är alla hojar skitiga men vi andra har justerat fjädring och lagt på nya ostar istället för att knullputsa. Undrar vad som gör mest nytta... :D

Tänk vilken bummer för Riddick om det regnar på vägen till A-torp och det sedan blir uppehåll hela dagen. Då är alla hojar skitiga men vi andra har justerat fjädring och lagt på nya ostar istället för att knullputsa. Undrar vad som gör mest nytta... :D

Vissa behöver göra mycket för att bli snabba...

Sebbe.. köp en banhoj med olackade krashkåpor vet ja. De är tydligen snabba :gnissla Eller vänta.. du e ju själv rätt mån om utseendet på hojen... monterar av nummerskyllten för att det ser snyggare ut :D

Last edited:
*/ ?>
Back