Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vad är det för typ av körning? Både tisdag och onsdag?Wheeliegirl skrev:
RookieSM skrev:Vad är det för typ av körning? Både tisdag och onsdag?
HW skrev:I roadracing finns det en svårtolkad regel att man inte får träna på en bana inom en vecka före dess sm-tävling om det inte är en officiell tävling där alla deltagare är välkomna. Nu är ju inte bevikscupen någon sm-tävling och jag har ingen som helst aning om ifall den regeln finns för supermotard......bara en liten tanke, är det någon som vet?
Om nu reglementet skall skrivas om till nästa år kanske en liknande regel vore vettig. Det är ju trist om något bredhängsleteam hyr banan 3 dagar innan tävlingen och tränar in sig. Kanske inte så troligt men heller inte omöjligt.
/HW
Wheeliegirl skrev:Jaja, min fråga var eg. om nån skulle ner dit och köra RR träning eller trafikövning så rubriken är väl lite missvisande....Jag ville egentligen bara hyra in mig i nåns skåpbil ju....
![]()
![]()
Men det har löst sig, min hoj har just åkt till Linköping!! Ohhh.....hoppas vederbörande (![]()
) tar hand om min darling nu!!! *orolig* ANNARS...
![]()
![]()
Ehh....slicks...? Hmmm....så du menar att dom kommer att hamna på min hoj? Haha, well slicks är det enda jag NÅNSIN åkt på, aldrig haft andra däck....![]()
Butler skrev:Du kan ju inte ställa upp i motion på slicks....... :?
Wheeliegirl skrev:Nope, jag har köpt nya däck för det...Det var nog bara HW som ville vara lite busig där, och trodde att det skulle bli värre för mig om han slängde på slicks.... hehe
![]()
Ska bli spännande att se hur det går med gatdäcken....![]()
Butler skrev:Jag kan tänka mig hänga på om ni tar er en sväng, på cykeln vill säga...![]()
Wheeliegirl skrev:Näääää, hur ska jag kunna få träning för att du INTE ska kunna varva mig, om du oxå får samma träning??![]()
![]()
Den andra träningen kan du få hänga med på...haha
cool!Butler skrev:Jag kanske kan lära dig hur du gör för att fightas om första platsen tight, tight, tight racing är rolig, skön racing.![]()
![]()
![]()
Supermoto skrev:cool!
du å jag varvar den lilla blondisen i en dubbelmacka i esset![]()
Supermoto skrev:cool!
du å jag varvar den lilla blondisen i en dubbelmacka i esset![]()
Butler skrev:Jag kanske kan lära dig hur du gör för att fightas om första platsen tight, tight, tight racing är rolig, skön racing.![]()
![]()
![]()
Wheeliegirl skrev:Menar du som du försökte lära mig i Lördags på Frimis (eller vad det nu hette??) moahahaha![]()
![]()
![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |