Banhoj borta

repan

Gudomlig sporthojare
Gick med
17 May 2004
Hoj
Kawasaki
Suzuki GSX-R750 -07
- ramnr: JS1GN111100103407
- motornr: N732-160644

Stulen i Kristianstad 1/11-17/11 i ett litet flerbilsgarage. Låst med skivbromslås och kätting i båda hjulen förankrade i väggen. Låsen uppklippta.

Last edited:
Kanske jag såg fel,men förra gången jag tittade på din tråd tyckte jag att du skrev ett annat ramnummer,och just att jag märkte det kan det vara för den började med ett "E",jag har aldrig sett någon suzuki som börjar med E darför tyckte jag att det var lite konstigt.Men kanske jag sov fortvarande o såg fel i så fall ursäkta mig

Kanske jag såg fel,men förra gången jag tittade på din tråd tyckte jag att du skrev ett annat ramnummer,och just att jag märkte det kan det vara för den började med ett "E",jag har aldrig sett någon suzuki som börjar med E darför tyckte jag att det var lite konstigt.Men kanske jag sov fortvarande o såg fel i så fall ursäkta mig

Halvt fel såg du. Jag la till JS1 till ramnumret igår, resterande GN111 ... stod där innan och stämmer fortfarande. Alltså det började säkert med G när du kollade senast. Anledning till att jag inte skrev in hela numret var för jag tittade på försäkringspapperna och de hade hoppat över de tre första. Men det är korrigerat nu iallafall. Uppmärksamt av dig!

Håller ögonen öppna österut.. befinner mig en del på vägarna runtomkring här... dock lär den ju stå i ett släp me skåp om den transporteras häråt....

Halvt fel såg du. Jag la till JS1 till ramnumret igår, resterande GN111 ... stod där innan och stämmer fortfarande. Alltså det började säkert med G när du kollade senast. Anledning till att jag inte skrev in hela numret var för jag tittade på försäkringspapperna och de hade hoppat över de tre första. Men det är korrigerat nu iallafall. Uppmärksamt av dig!

Då såg jag fel säkert,hoppas du inte tar illa upp,håller mina ögon öppna efter den iaf,möjligtvis kommer den att dyka upp på någon bankörning nästa år,har du några kännetecken på den,extra utr. osv

Hojen var kåplös när den blev stulen. Endast tanken satt kvar.
- Tank Blå/"vit"
- Snabbtanklock i aluminium
- Eftermarknadsstyrkrona med infräst GSX-R
- Inget tändningslås utan endast switch

Annars original

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...